728 x 90

اخبار سوريه,

آسوشیتدپرس: سیزده عضو نیروی ویژه رژیم ایران در سوریه کشته شدند

-

 -
-
آسوشیتدپرس با عنوان ”سیزده عضو نیروی ویژه‌ایران در سوریه کشته شدند“. نوشت: ”بیش از یک دوجین از اعضای سپاه پاسداران رژیم ایران این هفته در جریان حمله رزمندگان سوری در شمال سوریه، که نشان‌دهنده دخالت عمیق رژیم ایران در جنگ داخلی سوریه است، کشته شدند.

این خبرگزاری با انتشار عکسی که در زیر آن نوشته شده است 13پاسدار کشته و 21تن دیگر مجروح شدند افزود: ”رژیم ایران یکی از قویترین حامیان بشار اسد همراه با شبه‌نظامیان حزب‌الله تحت حمایت رژیم ایران است که برای جبهه جنگ سوریه نیرو می‌فرستند.“

آسوشیتدپرس افزود: ”این درگیریهادر حالی صورت می‌گیرد، که علی اکبر ولایتی مشاور خامنه‌ای مشغول دیدار با بشار اسد بوده است... “.
 
 


بیشتر بخوانید:
کشته و مجروح شدن ۳۴تن از مزدوران سپاه در سوریه

رسانه‌های حکومتی به کشته و مجروح شدن 34تن از مزدوران جنایتکار رژیم از سپاه موسوم به کربلای مازنداران در سوریه اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی آفتاب و نقل از اطلاعیه سپاه ضدخلقی، در جریان درگیریهای سوریه 13تن از مزدوران سپاه کشته و دست‌کم 21تن دیگر مجروح گردیده‌اند.

تصاویر هلاکت این مزدوران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و این خبرگزاری حکومتی با نگرانی نوشت: «بی‌اعتنایی به‌عملیات روانی تکفیریها در شبکه‌های اجتماعی، حرکت کامل‌کننده اقدامات فرزندان شجاع این سرزمین است… توصیه می‌شود برای حفظ آرامش در جامعه مخصوصاً خانواده‌های (کشته شدگان)، صبر و حوصله را مد نظر خود قرار دهند».
علاوه بر این شماری از مزدوران رژیم در جریان درگیریهای اخیر به اسارت رزمندگان سوری درآمده‌اند که تصاویر شماری از این نیروها نیز منتشر شده است.

خاطرنشان می‌شود سایت العربیه با انتشار تصاویر مزدوران به هلاکت رسیده گزارش داد دهها تن از پاسداران و مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس در حومه حلب توسط رزمندگان سوری در نبردهای شهرک خان طومان به هلاکت رسیده و یا به اسارت درآمده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7bda682-5a33-421b-9a8f-4723c5542e38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات