728 x 90

اخبار سوريه,

هلاکت جانشین سابق سپاه پاسداران انزلی در سوریه

-

جواد دوربین
جواد دوربین
خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر امروز یکشنبه 19اردیبهشت از هلاکت پاسدار جواد دوربین، در سوریه خبر داد.

بنا‌ به این گزارش وی تا پیش از بازنشستگی جانشین سپاه انزلی بود و روز ۱۷فروردین 95برای دفاع از دیکتاتور خونریز سوریه به این کشور اعزام شده بود. به گزارش مهر آخوندی وی دوزاهمین پاسداری است که از گیلان در سوریه به هلاکت رسیده است.

رسانه‌های حکومتی همچنین روز یکشنبه اسامی تعدادی از مزدوران به هلاکت رسیده سپاه مازندران را که روز جمعه در سوریه به هلاکت رسیدند منتشر کرد. اسامی برخی از آنها عبارتند از پاسدار علی جمشیدی، محمد بلباسی، رضا حاجی‌زاده، بهمن قنبری، رحیم کابلی، سعید کمالی از و حسین مشتاقی

بیشتر بخوانید:
گزارشهای خبری و اعتراف منابع سپاه پاسداران، حاکی از هلاکت بیش از 80تن از پاسداران و شبه‌نظامیان خامنه‌ای در سوریه است.
این جنایتکاران که برای مشارکت در کشتار مردم سوریه به این کشور اعزام شده بودند، در درگیریهای اخیر سوریه کشته شده‌اند

رسانه‌های حکومت آخوندی ضمن اعتراف به این تلفات گسترده خبر می‌دهند که دو تن از سرکردگان سپاه در میان کشته شدگان هستند و یکی از مراکز اعزام نیروی رژیم به‌عنوان خبر اولیه تنها به کشته شدن 17تن از پاسداران اعزامی این مرکز اشاره کرده است.

سپاه پاسداران مازندران در وحشت از پیامدهای هلاکت گستره پاسداران در سوریه، که پی‌درپی اجسادشان به شهرهای مختلف کشور می‌رسد، طی اطلاعیه‌ای خواهان حفظ خونسردی نیروهای روحیه باخته رژیم شد.

سپاه پاسداران اعلام کرد: «برخی رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار غیرموثق می‌کنند که توصیه می‌شود برای حفظ آرامش در جامعه، مخصوصاً خانواده‌های مدافعان حرم، صبر و حوصله را مد نظر خود قرار دهند».

سپاه پاسداران که در پایان این اطلاعیه تصویر تابوت تعدادی از پاسداران به هلاکت رسیده را منتشر کرده از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده و افزوده است:‌ اطلاعات دقیق و تکمیلی آنگاه که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد و از سوی مراجع رسمی تأیید گردد، در اسرع وقت در اطلاعیه بعدی در اختیار افکار عمومی قرار داده خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ffd386a-b824-402e-a6a7-8d0130d01f1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات