728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

وحشت آخوند احمد خاتمی از برجامهای بعدی

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران نسبت به زهرخوران اتمی و برجامهای بعدی ابراز نگرانی کرد و گفت: ”ما از زمان قبل می‌گفتیم که اگر قصه برجام تمام شود، سراغ قصه‌های موشک دوربرد و حقوق‌بشر می‌روند، تا نظام اسلامی وجود دارد، آمریکا ذره‌یی دست از شیطنت‌های خود بر نمی‌دارد“.

وی که روز جمعه 17اردیبهشت 95 در مسجد جامع خرمشهر سخنرانی می‌کرد با حمله به باند رفسنجانی – روحانی گفت: ”امروز بعضی‌ها جاده را برای نفوذ آمریکا صاف می‌کنند و خبر داریم که عده‌یی برای ارتباط با آمریکا له‌له می‌زنند… برخی در داخل برای نفرت‌زدایی از دولت آمریکا که در عمل عهدشکنی خود را نشان داده است فعالیت می‌کنند و جاده را برای نفوذ آن صاف می‌کنند“.

عضو خبرگان ارتجاع با سوز و گداز از مصادره 2میلیارد دلار از پولهای رژیم در آمریکا جهت پرداخت غرامت به بازماندگان عملیات تروریستی رژیم در لبنان گفت: ”2میلیارد دلار از پول ملت ایران را در پیش چشم جهانیان به غارت بردند، اگر این روند ادامه پیدا کند دادگاه عالی آمریکا تمام پول‌های بلوکه شده ما را به یغما می‌برد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c601951-a014-4d43-9ca8-431f88c81a61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات