728 x 90

اخبار اعتراضي,

حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف مردم در آبادان، ایلام و پاوه

-

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران پالایشگاه آبادان -آرشیو
تجمع اعتراضی جمعی از کارگران پالایشگاه آبادان -آرشیو
شهرهای آبادان، ایلام و پاوه شاهد حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف علیه وضعیت بدمعیشتی و خودداری حکومت آخوندی از پرداخت حداقل مطالبات آنان بود:

تظاهرات کارگران اخراجی در مقابل پالایشگاه نفت آبادان و تهدید به خودسوزی

کارگران اخراجی پالایشگاه نفت آبادان روز دوشنبه 13اردیبهشت 95 در مقابل این پالایشگاه دست به تظاهرات زدند و خواهان بازگشت به‌کار و پرداخت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی وارد شده و با تهدید و دستگیری سعی در متفرق کردن آنها داشتند.
یکی از تظاهر‌کنندگان تهدید کرد اگر مطالباتشان برآورده نشود، خود را در مقابل فرمانداری رژیم در آبادان به آتش خواهد کشید.

تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قرارداد حجمی شرکت توزیع برق ایلام

کارکنان قرارداد حجمی شرکت توزیع برق ایلام روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 در محل این شرکت واقع در بلوار مدرس تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آنها به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.
تجمع اعتراضی گروهی از کارگران اخراجی شرکت پگاه در آبدانان ایلام

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت پگاه در شهرستان آبدانان

 روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 کارگران اخراجی شرکت پگاه در شهرستان آبدانان در اعتراض به اخراج خود دست به تجمع زدند. کارگران اخراجی با حضور در محل این شرکت واقع در شهرک صنعتی آبدانان تجمع کرده و خواهان بازگشت به کار شدند.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت تولیدی لوله دربند در شهرستان بدره استان ایلام

کارگران شرکت تولیدی لوله دربند در شهرستان بدره ایلام، صبح روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق و مزایا عقب‌افتاده خود، در محل این شرکت واقع در شهرک صنعتی دره‌شهر ایلام تجمع کرده و خواهان پرداخت مطالبات خود شدند.

تجمع اعتراضی پرسنل شرکتی اداره اوقاف پاوه

صبح روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 کارکنان قراردادی اداره اوقاف پاوه در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق عقب‌افتاده خود، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آنها در محل این اداره واقع در خیابان امام شافعی روبه‌روی مسجد جامع این شهر تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان گرفتن مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

تجمع اعتراضی کارگران ساختمانی شهرداری پاوه

کارگران ساختمانی شهرداری پاوه صبح روز دوشنبه 13اردیبهشت 95 در مقابل اداره کار رژیم در پاوه واقع در خیابان صلاح‌الدین ایوبی تجمع کرده و خواهان رسیدگی به شکایات و گرفتن مطالبات خود شدند.
کارگران که مدت دو سال است حق بیمه آنها پرداخت نشده، به کم کردن میزان حقوق ماهیانه خود اعتراض کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cb893cc-719d-48c8-ba37-f2c9544a384b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات