728 x 90

روز جهانى كارگر,اخبار اعتراضي,

پیام مادر شهید ستار بهشتی به‌مناسبت روز جهانی کارگر

-

پیام مادر شهید ستار بهشتی به‌مناسبت روز جهانی کارگر
پیام مادر شهید ستار بهشتی به‌مناسبت روز جهانی کارگر
گوهر عشقی مادر ستار بهشتی طی پیامی روز جهانی کارگر را به تمامی زحمتکشان و کارگران تبریک گفت.
ستار بهشتی کارگر مبارز، در روز ۹ آبان ماه ۱۳۹۱ از سوی مأموران سرکوبگر رژیم دستگیر و به اتهام اقدام علیه امنیت از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در زیر شکنجه به‌شهادت رسید.

در نامه مادر ستار آمده است: ”همه نیک می‌دانید که فرزند کارگرم «ستار» را به‌دلیل شکوه از گرانی، بی‌عدالتی، تبعیض و ایجاد شکاف عمیق بین دارا و ندار، در حکومت مدعی حمایت از مستضعفین، کارگران و از همه مهم‌تر مدعی مخالفت با کاخ نشینان سابق، ظرف سه روز زیر شکنجه‌های قرون وسطایی از بین بردند و جلاد و قاتل فرزندم را از زندان رها کردند.

قاضی پرونده را ترفیع کردند و بی‌شک آمران را هم تشویق کردند، چرا که این حاکمیت صرفاً به جای احقاق حقوق پایمال شده کارگران و زحمتکشان شریف کشور، همواره درصدد ایجاد خفقان و سکوت بین کارگران بوده و به وحشی ترین شکل ممکن تجمعات کارگری را مورد هجوم قرار داده و فعالان این عرصه به زندانهای طولانی مدت محکوم می‌کند. پر واضح است که از پابرهنگانی که به نام آنان بر اریکه قدرت نشستند بی‌تردید وحشتی مضاعف دارند. حاکمانی که به جای درک واقعیت و همدردی با مظلوم‌ترین و با شرافت‌ترین اقشار جامعه روی خود را از آنان بر می‌گردانند و بی‌توجهی به آنان را پیش می‌گیرند و پست‌تر از آن تکیه بر قدرت و ثروت و نیروی نظامی می‌کنند، محکوم به فنا هستند. این درس بزرگ تاریخ است.

من این روز با شکوه را به همه کارگران و زحمتکشان ایران و همه کارگران و زحمتکشان در چهار گوشه جهان شادباش می‌گویم و هشدار می‌دهم سکوت در برابر فرومایگان پول پرست و جاه‌طلب روزگار را بر قشر کارگر سخت‌تر خواهد کرد پس نباید بیرق مبارزه و ظلمت شکنی بر زمین بیفتد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49a8d762-a601-4a9d-836a-d7fd51f1e8c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات