728 x 90

سرکوب زنان,

پیامدهای امنیتی گشت نامحسوس برای نظام!

-

مزدوران گشت ارشاد
مزدوران گشت ارشاد
فضیحت هزاران جاسوس و مأمورسرکوبگر رژیم تحت عنوان «گشت نامحسوس» برای اعمال خفقان و سرکوب آن‌قدر بالا گرفته که باندهای حکومتی در هراس از عواقب آن به جان هم افتادند. بعد از اعلام این طرح توسط ساجدی‌نیا سرکرده سرکوبگران انتظامی تهران، سردژخیم دستگاه قضایی گفت: بدحجابی و بی‌حجابی جرمه و دادستان جنایتکار رژیم در تهران به نیروی انتظامی ابلاغ کرد که با رانندگان بی‌حجاب برخورد کنند. آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد هم گفت: کلید واژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی است.

البته سرکوب تحت عنوان بدحجابی چیز جدیدی نیست، چیزی که جدیده شرایط اجرای این سرکوبه، یعنی شرایط پس از جام زهر اتمی. شرایطی که باند رقیب یعنی باند رفسنجانی روحانی از واکنش مردم و به‌ویژه زنان و جوانان ابراز نگرانی می‌کنند. به‌عنوان نمونه آخوند روحانی گفت: ”هر کس صبح پا می‌شود یک مقرراتی و یک چارچوبی می‌گذارد. این یکی می‌خواهد مخفی مردم را کنترل کند، آن یکی می‌خواهد آشکار مردم را کنترل کند ”. معاونش هم گفت: ”با اعلام این طرح موجی از نگرانی و احساس ناامنی جامعه و خانواده‌ها را فراگرفته… بیم آن می‌رود اجرای این طرح مشکلات بیشتری را ایجاد کند “. حتی رحمانی فضلی گفت که:“ این طرح باید در شورای امنیت نظام بررسی بشود و اگر برداشت سویی بشود... موفق نخواهیم بود و معکوس جواب می‌دهد.

جالب این‌جاست که رسانه‌های رژیم سراغ آخوندها و فتواهای آنها هم رفتند تا بگویند این کار حرام است و از طرف دیگر استدلال حقوقی آوردند که این طرح بر خلاف قوانین خود رژیم است. کار به جایی رسید که آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعهٴ دیروز این چنین حرفهایی را زد:
”این عرصه فرهنگی به‌خصوص در فضای مجازی غوغا داره می‌کنه، در سایتها، در شبکه‌های بیگانه، در رسانه‌های دیداری، شنیداری، در رسانه‌های مکتوب، در عرصه سینما، در عرصه کتاب، سلاح در جنگ نرم اینهاست.

مقام معظم رهبری سال 70 فرمودند تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، منتها ماهها آن‌که برای ما ملموسه، مسأله بی‌حجابی، بدحجابی و بدحجابی که شیب بی‌حیایی را داره.

ما نمیگیم هر کی بد گشت، چه پسر، چه دختر این ضدانقلابه، ممکنه شیطان گولش زده، غافل شده، برخی از اینهایی که می‌بینیم ظاهرشون ظاهر در شان نظام نیست، اردوگاه دلشون نظام و انقلاب اسلامی است.

مبارزه با بی‌حجابی لاکن در این عرصه مهربانانه، قانون مدارانه. (رادیو رژیم 10اردیبهشت95)

واقعیت این است که ترس از عواقب اجتماعی، دستگاه سرکوب رژیم را به جایی رسانده که آن را باید در شورای امنیت نظام بررسی کنند و آخوند جنایتکاری مثل احمد خاتمی از رفتار «مهربانانه و قانون مدارانه» مأموران رژیم دم می‌زند و تلاش می‌کند که حتی زنان بی‌حجاب را هم به اردوگاه نظام ارتجاعی آخوندی بشکاند. به این می‌گویند منتهی فلاکت برای نظام ولایت!

از این وضعیت فلاکت‌بار که بگذریم، بارها و بارها در همین نمایش‌های جمعه، گفتند و تکرار کردند که زنان بد حجاب به نظام آخوندی دهن کجی می‌کنند و موضوع آنها یک موضوع امنیتی است. مطمئناً رژیم زن‌ستیز آخوندی توان دست برداشتن از چنین سرکوبهایی را ندارد و حالا باید دید که چطور جوانان غیور میهنمان به مقابله با این سرکوب رسوا می‌پردازند و پیش‌بینی کارگزاران نظام مبنی بر خطر امنیتی را پیش روی رژیم خواهند آورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be0b54b2-ed7e-4f84-b1b7-9be224527cc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات