728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

حمایت آخوند احمد خاتمی از سرکوب زنان

-

سرکوب زنان
سرکوب زنان
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران در به‌اصطلاح خطبه‌های نمازجمعه امروز ضمن تأکید بر سرکوب قانونی زنان ر حاکمیت آخوندها گفت: «مبارزه با بی‌حجابی مصوبه سال 1386 شورای عالی انقلاب فرهنگی است که مطابق آن 26 دستگاه باید پای کار بیایند. این مصوبه 310 ماده دارد که برای این دستگاها وظیفه تعیین کرده است».

وی ضمن حمایت از طرح سرکوبگرانه نیروی انتظامی که توسط سایر باندهای رژیم زیرعلامت سؤال رفته گفت: «در طرح نیروی انتظامی تأکید شده است که مبارزه با بی‌حجابی قانون‌مدارانه و مهربانانه است و فقط ضابطان نیروی انتظامی وارد می‌شود. دستشان درد نکند».

آخوند خاتمی ضمن ابراز وحشت از گسترش اینترنت ادامه داد: «این جنگ در عرصه فرهنگی اکنون به‌خصوص در فضای مجازی غوغا می‌کند، در سایتها، در شبکه‌های بیگانه در رسانه‌های دیداری و شنیداری، مکتوب، در عرصه سینما، در عرصه کتاب، فعال هستند و سلاح جنگ نرم همین هاست».

این آخوند شیاد با هراس از جوانانی که امیدی به این رژیم ندارند گفت: «نمی‌گوییم هر کس از این راه برگشت چه پسر و چه دختر، او یک ضدانقلاب است ممکن است شیطان گولش زده و غافل شده باشد.».

به نظر می‌رسد طرح سرکوبگرانه گشت نامحسوس که قرار بود توسط نیروی سرکوبگر انتظامی به اجرا گذاشته شود در مواجه با افکار عمومی جامعه ایران با شکست مواجه شده و آخوند خاتمی در پی احیای به اجرا گذاردن آن است.

بیشتر بخوانید:

هراس رژیم از اجرای طرح سرکوبگرانه «گشت نامحسوس»

رژیم آخوندی در پی تشدید بحرانهای اقتصادی و هراس از گسترش اعتراضهای اجتماعی به‌دنبال راه‌اندازی گشت سرکوبگرانه‌ای با نام «گشت نامحسوس» بود.
پاسدارحسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی سخنانی در حاشیه مراسم آغاز به‌کار هفت هزار نیروی سرکوبگر موسوم به گشت نامحسوس گفت: «یکی از موضوعاتی که دغدغه مردم بود، ناهنجاری در بحث امنیت اخلاقی بود و مردم انتظار دارند که پلیس در این زمینه، اقدامات لازم را انجام دهد».

شکست اجرای این گشت سرکوبگرانه آن‌قدر عیان بود که کارشناسان خود رژیم آن را زیر علامت سؤال بردند. یکی از کارشناسان رژیم به نام قرایی مقدم ضمن اشاره به عواقب اجتماعی این طرح ضدمردمی گفت: «گشت نامحسوس بی‌اعتمادی را در سطح افقی و عمودی افزایش می‌دهد و اکنون هم آنچه به جامعه ما ضربه زده همین بی‌اعتمادی است. عاملی که باعث فرار مغزها، کم‌کاری و بدبینی به همه چیز شده است تا آن جا که مشاهده می‌شود شهروندان به خبرهای منتشر شده در رسانه ملی شک می‌کنند و به خبر رسانه‌های بیگانه روی می‌آورند و اعتماد می‌کنند».

این کارشناس رژیم ضمن اذعان به شکست سیاستهای سرکوبگرانه رژیم گفت: «این را هم باید در نظر گرفت که این نوع برخوردها در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی، نه تنها اثر مطلوبی نداشته بلکه بازتاب عکسی در میان شهروندان به وجود آورده است. بنده در میان دانشجویان خود شاهد هستم که این نوع بگیر و بندها را موقتی می‌دانند و بیان می‌کنند که عکس این خواسته‌های تحمیلی عمل می‌کنند. در واقع قشر جوان هر نوع واکنش امری و دستوری را که اجبار و پایه‌ریزی شده باشد، پس می‌زند و رد می‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32436033-874c-4dfb-928e-7cabef9d1cc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات