728 x 90

روز جهانى كارگر,

اعتصاب و اعتراض کارگران از زبان خبرگزاری بسیج

-

اعتصاب و اعتراض در یزد در مقابل استانداری رژیم
اعتصاب و اعتراض در یزد در مقابل استانداری رژیم
به گزارش خبرگزاری بسیج ضد مردمی، اعتراضات مردمی علیه سیاستهای رژیم بالا گرفته و کارگزاران رژیم در شهر یزد در مقابل این اعتراضات و تجمعات سکوت پیشه کرده و از هر گونه جوابگویی به مردم خودداری می‌کنند.

اوضاع بهم‌ریخته اقتصادی که حاصل چپاول کارگزاران رژیم به‌خصوص در سطوح بالاست، سبب تعطیلی بسیاری از صنایع و به تبع آن بیکاری انبوه کارگران شده است. کارگرانی که در زیر خط فقر شدید هستند و با بیکار شدنشان از هر گونه درآمدی برای تهیه مایحتاج زندگیشان محروم شده‌اند.

خبرگزاری بسیج رژیم ضمن اذغان به سیاستهای خانمان برباده دولت آخوند حسن نوشت: «شرایط کنونی اقتصاد ایران را باید شرایطی دانست که رکود تورمی حاصل از برخی از سیاستهای غیرکارشناسی موجبات عدم ثبات در اقتصاد را فراهم آورده و نرخ بیکاری را در طول این سه سال مرتباً بالا برده است».

خبرگزاری بسیج رژیم ضمن اذعان به گسترش اعتراضهای مردمی ادامه داد: ”تا کنون تحصن‌ها و تجمعات زیادی در مقابل استانداری یزد صورت داده‌اند که از آن جمله می‌توان به تحصن مرغ داران، تحصن رانندگان حمل بار، تجمع ادامه‌دار کارگران و.. اشاره کرد. در این تجمعات اعتراضی مسئولان استانداری یزد که خود را حامی اقشار مختلف استان یزد معرفی می‌کرده‌اند در مواجهه با این تجمعات حتی به خود زحمت حضور در جمع معترضان و وعده پیگیری نداده‌اند“.

بحرانهای اقتصادی رژیم به حدی گسترش یافته که بسیج ضدمردمی افزایش اعتراضها را به رخ باند مقابل می‌کشد. هر چند که عامل اصلی فقر و فلاکت مردم ایران تمامیت رژیم چپاولگری است که سرنوشتی جز سرنگونی در پیش ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb1b98c8-4521-4491-9f24-0e5114e8092c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات