728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

افتضاح گماشتن هزاران جاسوس و مأمور مخفی برای تشدید خفقان در ایران

-

طرح سرکوب زنان توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
طرح سرکوب زنان توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
فضیحت گماشتن هزاران جاسوس و مأمورسرکوبگر رژیم تحت عنوان «گشت نامحسوس» برای اعمال خفقان و سرکوب چنان بالا گرفته که باندهای حکومتی در هراس از عواقب آن به جان هم افتاده‌اند.

روز یکشنبه 30فروردین پاسدار ساجدی‌نیا سرکرده نیروی انتظامی تهران بزرگ از شروع به‌کار 7هزار نیروی نامحسوس گشت موسوم به امنیت اخلاقی در تهران خبر داد.

سرکرده نیروی انتظامی:‌7هزار نفر پلیس نامحسوس در حوزه امنیت اخلاقی انشاءالله امروز آغاز به کار کردند. و به قطع و یقین گسترش هم خواهد یافت.

بر اساس گفته وی، مزدورانی که برای این اقدام سرکوبگرانه به کار گرفته شده‌اند، در رابطه با حجاب زنان در محلهای پرتردد، بزرگراهها و خیابانهای پررفت و آمده) همچنین مراکز فروش و تجاری جاسوسی کرده و شماره پلاک خودروها و کد مشخصی را برای نیروی انتظامی از طریق پیامک ارسال می‌کنند. به‌دنبال آن نیروی انتظامی با صاحب خودرو تماس گرفته و او را به مراکز سرکوب احضار می‌کنند.

به دنبال اعلام اجرای این طرح، سردژخیم دستگاه قضایی گفت: بدحجابی و بی‌حجابی جرم است. و در پی آن دادستان جنایتکار رژیم در تهران به نیروی انتظامی ابلاغ کرد که با رانندگان بدون حجاب برخورد کند. وی گفت توقف خودرو توسط مأمور انتظامی و ارجاع راننده آن به دادگاه از اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه خواهد بود.

امام جمعه‌ها و مهره‌های خامنه‌ای به‌طور تمام‌عیار از طرح گشت نامحسوس حمایت کردند. آخوند موحدی کرمانی گفت:
از نیروی انتظامی، که ظاهراً هزاران مأمور غیرمرئی در رابطه با نهی از منکر به‌کار گرفته، با شیوه بسیار متین، بسیار ارزنده و حساب شده، تمام نهی از منکر را مراعات کردند، و بالاخره احساس وظیفه کردند، چه می‌شود کرد، انسانهایی می‌خواهند با نظام به نظر من دهن کجی بکنند، اینجوری بدحجاب یا باید گاهی بگویم کشف حجاب. باید با گناه علانیه باید برخورد بکنه، اگر نکرد گناهکار است... “

آخوند علم الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد با قدردانی از نیروی سرکوبگر انتظامی گفت: کلید واژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی است،

سرکرده باند چماقدار انصار حزب‌الله به نام محتشم از اجرای این طرح سرکوبگرانه به‌شدت حمایت کرد.

اگر چه خامنه‌ای نیز از طریق دستگاه قضایی تحت‌امر خود، اجرای این طرح سرکوبگرانه گام به گام به پیش برده است، اما بر خلاف سایر اقدامات سرکوبگرانه رژیم، این بار طرح موضوع گشت نامحسوس که پس از زهر خوردن اتمی صورت گرفته، به اختلاف در رأس رژیم دامن زده است. باند رفسنجانی و روحانی از عواقب اجرای این طرح سرکوبگرانه و واکنش مردم و جوانان ابراز نگرانی می‌کنند. استاندار رژیم در تهران اعلام کرد که از کم و کیف چنین طرحی اطلاع ندارد. آخوند روحانی، رئیس‌جمهور رژیم گفت: هر کس صبح پا می‌شود یک مقرراتی و یک چارچوبی می‌گذارد. این یکی می‌خواهد مخفی مردم را کنترل کند آن یکی می‌خواهد آشکار مردم را کنترل کند

معاون روحانی نیز گفت: با اعلام این طرح موجی از نگرانی و احساس ناامنی جامعه و خانواده‌ها را فراگرفته است… بیم آن می‌رود اجرای این طرح مشکلات بیشتری را ایجاد کند “.

هیچ یک از باندهای حکومتی علت واقعی اجرای طرح یا مخالفت با آن را بیان نکرده‌اند. علت را می‌توان در واکنشهای اجتماعی در برابر مأموران رسمی رژیم جستجو کرد. تنها در ماه فروردین 10 مورد از گوشمالی دادن مأمور سرکوبگر رژیم توسط جوانان گزارش شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c32155c-2ea4-44ed-a161-62b7ef9961b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات