728 x 90

اخبار کارگری,

بیکاری کارگران ساختمانی خراسان رضوی و پرداخت نشدن حقوق کارگران پلی اکریل اصفهان

-

تجمع اعتراضی کارگران پلی اکریل - آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران پلی اکریل - آرشیو
 

بیکاری بیش از 80 درصد کارگران ساختمانی خراسان رضوی

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی خراسان رضوی روز دوشنبه 6اردیبهشت 95 به بیکاری بیش از 80 درصد از کارگران ساختمانی در خراسان رضوی اعتراف کرد.

محمدرضا داوری گفت: ”حدود 85هزار نفر در بخش کارگران ساختمانی در مشهد فعالیت دارند که بیش از 80 درصد آنها هم کار آن‌چنانی برای انجام نداشته و بیشتر ایام ماه را در خانه سپری می‌کنند “.
وی برای توجیه وضعیت وخیم اقتصادی مدعی شد: ”وجود اتباع خارجی و کار کردن آنها روی پروژه‌های ساختمانی سبب تشدید بیکاری کارگران ایرانی شده است… باید در نظر داشت که در تمام کارهایی که در آنها نیروی ایرانی وجود دارد نباید از نیروهای خارجی استفاده کرد اما این موضوع در خراسان رضوی اصلاً مورد اهتمام قرار نمی‌گیرد “.

حقوق 1700 کارگر پلی اکریل اصفهان پرداخت نشده است

کارگزاران رژیم در شرکت پلی اکریل اصفهان از پرداخت سه ماه حقوق و چهار ماه مزایای 1700 کارگر این شرکت خودداری می‌کنند.
کارگران گفتند: با وجود این‌که مدیریت این کارخانه در اواخر سال گذشته تغییر کرده ولی بهبودی در وضعیت کارگران به وجود نیامده و حتی اوضاع بدتر نیز شده است.
کارگران ضمن اعتراض گفتند: ”هزینه جابه‌جا شدن تصمیمات مدیران و بالادستیها را کارگران می‌پردازند و جالب اینجاست که مدیریت کارخانه در هفته‌های گذشته هیچ وعده‌یی جهت پرداخت مطالبات مزدی، به کارگران نداده‌اند “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2d77f7c-8165-487e-8728-77c3f1a3728b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات