728 x 90

اخبار سوريه,اخبار فلسطين,

اعتراف نماینده خامنه‌ای در سپاه: اگر در غزه راکت "فجر ۵" نبود، سرنوشتش نامعلوم بود

-

آزمایش موشکی رژیم ايران  - آرشيو
آزمایش موشکی رژیم ايران - آرشيو
آخوند علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران روز دوشنبه 6اردیبهشت95 طی سخنانی در کرمانشاه گفت: ”اگر در غزه راکت ’فجر 5’ نبود سرنوشت این منطقه نامعلوم بود“.

وی در مورد دخالتهای جنایتکارانه رژیم آخوندی در سوریه و مشارکت در کشتار مردم این کشور مدعی شد:
تمام قدرتها و جریانها در حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی ورود کردند ولی ایران این کشور را حفظ کرد که امروز نمی‌توان به‌سادگی نقش ایران را در سوریه تعریف کرد.

آخوندی علی سعیدی به پاسداران و بسیجیها گوشزد کرد که مقطع امروز بسیار حساس است.
 
بیشتر بخوانید:

آخوند سعیدی در نمایش جمعه قم: قراردادها هنوز روی کاغذ است اما بدعهدی را آغاز کردند

آخوند سعیدی در نمایش جمعه قم 20فروردین95  در وحشت از برقرار بودن تحریمهای قبلی و در راه بودن تحریمهای بعدی گفت: «در مسأله برجام می‌بینیم که قراردادها هنوز روی کاغذ هست، اما آمریکا و غربی‌ها در عمل بدعهدی را آغاز کردند».
وی تلویحا حسن روحانی را مسبب این وضعیت دانست و برای در بردن خامنه‌ای گفت: «مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال 92 در حرم مطهر رضوی قبل از روی کار آمدن دولت آقای روحانی فرمودند برخی به بنده می‌گویند اجازه مذاکراه با 1+5 را درباره مسائل هسته‌یی به ما بدهید، ایشان فرمودند بنده منعی نمی‌کنم اما بعید می‌دانم که این مذاکرات اثری داشته باشد».
وی سپس به دولت حسن روحانی نسبت به مذاکره و رابطه مخفیانه با آمریکا هشدار داد و گفت: «مسئولان توجه داشته باشند ذره‌یی اعتماد نابجا به بیگانگان آسیب رساندن به منافع ملت است... خداوند می‌فرماید چرا به‌صورت مخفیانه به آنها پیام می‌دهید که دوستشان دارید؛ خداوند می‌فرماید هرکس با دشمنان من دوستی کند، مسلماً از راه حق منحرف شده است».

اعتراف نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران به تنفر مردم از پاسداران

آخوند سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران به تنفر مردم از این ارگان سرکوبگر اعتراف کرد و گفت: ”اطلاع‌رسانی درست به مردم باعث می‌شود که بخشی از خطرات، تهدیدات و سمپاشیهای مخالفان علیه سپاه خنثی شود “.

وی که روز دوشنبه 26بهمن 94 در یک نشست خبری شرکت کرده بود تلویحاً به دخالت در نمایش انتخابات اعتراف کرد و گفت: ”کار سوم سپاه که متأسفانه با مسائل دیگر خلط می‌شود و شبهه دخالت در انتخابات پیدا می‌کند این است که امکان دارد شورای نگهبان به برخی نهادها وظیفه تحقیقات را بسپارد و در این راستا ممکن است از سپاه چنین درخواستی را انجام دهند اما این به‌معنای دخالت سپاه در امر رد یا تأیید صلاحیت کاندیداها محسوب نمی‌شود“.

آخوند سعیدی از اعزام پاسداران به سوریه دفاع کرد و با نگرانی از حضور عربستان در سوریه گفت: ”تصمیمی که عربستان در موضوع سوریه داشته است یک بلوف بیشتر نیست و برای تبلیغات داخلی مطرح شده است و اگر هم بخواهند از طریق مزدورانشان اقدام بکنند قطعاً پشیمان خواهند شد چرا که سوریه جایی نیست که عربستان بخواهد از شیوه‌ای که در یمن به کار گرفته است، استفاده کند“.

 

نگرانی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران: غرب‌گراها دنبال مجلسی معتدل و منفعل هستند

 

آخوند علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران روز پنجشنبه 8بهمن 94 طی سخنانی در اصفهان گفت: خواسته ما مجلسی است که در مقابل نفوذ تفکر غرب‌گرایی بایستد. بر اساس شواهد تاریخی چهار انقلاب در سایه پدیده نفوذ به انحراف کشیده شده است، نفوذ هم‌چون خراب کردن یک ساختمان با به راه‌انداختن آب است.

آخوند سعیدی با اشاره به این‌که خامنه‌ای در سالهای اخیر بیش از 70 بار از واژه نفوذ استفاده کرده گفت:
امروز کسانی که از چهارراه انقلاب فاصله گرفته‌اند و مسجد ضرار علم می‌کنند در پی به انحراف کشیدن انقلاب هستند ولی باید بدانند انقلابیون در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های آنان ایستاده‌اند.

نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران با حمله به باند رفسنجانی گفت: جریانی از سال 68 تاکنون به‌دنبال ارتباط گرفتن با آمریکا هستند به‌نحوی که طبق گفته رئیس‌جمهور دولت اصلاحات برای آن که بتوانیم پیشرفت کنیم راهی جز غرب نداریم و راه غرب یعنی پذیرش تفکر غربی که این خطرناک است. متأسفانه امروز غرب‌گراها و عده‌یی به‌دنبال مجلس معتدل و منفعل هستند.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66a03799-6965-4e39-910c-df055f2fdf47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات