728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

باید عطای مذاکره را به لقایش ببخشیم

-

مذاکرات هسته ای - آرشیو
مذاکرات هسته ای - آرشیو
پاسدار پرویز سروری یکی از عوامل باند خامنه‌ای نسبت به پرداخت غرامتهای بعدی به‌خاطر تروریسم در سوریه، عراق و یمن و برجامهای بعدی ابراز نگرانی کرد و گفت: ”غارت اموال ایران بستری برای تحمیل برجام‌های 2 و 3 است. آمریکایی‌ها در آینده در مورد کشورهایی چون عراق، سوریه و یمن نیز این بازی را انجام خواهند داد تا ضمن غارت اموال بلوکه‌شده ایران، بستری برای برجام‌های 2 و 3 مهیا کنند تا ایران مجبور به مذاکره برای اعطای امتیازهای بیشتر شود.

وی افزود: ”هر مقدار به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم، شاهد اقداماتی چون برداشت دومیلیارد دلاری از اموال بلوکه شده ایران خواهیم بود“.آنها می‌خواهند طوری القا کنند که لبنان تحت‌الحمایه ایران است و از این طریق، ایران را پاسخگوی تمام اتفاقاتی معرفی کنند که در لبنان رخ می‌دهد“.

پرویز سروری با اعتراف به زهر خوران اتمی و غلط گویی به‌دلیل برجام گفت: ”با بررسی اوضاع کنونی به این نتیجه می‌رسیم که عطای مذاکره را به لقایش ببخشیم و به آقای ظریف بگوییم لطفاً مذاکره نکنید و هزینه‌های جمهوری اسلامی را افزایش ندهید“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fdca9b5-b07a-41ee-8b9e-af8302d1475c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات