728 x 90

روز جهانى كارگر,حمایتهای مردمی,

اعلام حمایت تشکلهای دانشجویی و کشاورزی از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر

-

دانشگاه کردستان
دانشگاه کردستان
بیانیه‌های اعلام حمایت تشکلهای هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران از فراخوان سازمان به‌مناسبت روز جهانی کارگر ادامه دارد:

در سنندج جمعی از دانشجویان دانشگاه کردستان هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در حمایت از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر نوشتند:


ما دانشجویان دانشگاه کردستان، در همبستگی با کارگران، معلمان، پرستاران و سایر اقشار تحت ستم، روز جهانی کارگر را گرامی می‌داریم و از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای احقاق حقوق کارگران در این روز اعلام حمایت می‌کنیم.
از تمام کارگران آزاده و طبقات زحمت کشی که از ابتدایی‌ترین حقوق کارگری و هر گونه بیمه شغلی و اجتماعی محروم هستند، می‌خواهیم که به ولی‌فقیه درمانده امان نداده و برای مطالبهٴ حقوق به تاراج رفته خود،به‌پاخیزند.
زمان، زمان برخاستن است!
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آزادی درود بر رجوی
جمعی از دانشجویان دانشگاه کردستان. هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران. اردیبهشت 1395

اصفهان -بیانیه جمعی از کشاورزان حاشیه زاینده رود، هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران، در گرامی داشت روز جهانی کارگر

ما جمعی از کشاورزان حاشیه زاینده‌رود با گرامیداشت روز جهانی کارگر و یادبود مجاهد سرفراز، کارگر شهید غلامرضا خسروی سوادجانی که به دست جانیان ضد کارگری در اوین به‌شهادت رسید، اعلام می‌داریم از حقوق حقه و مطالبات کارگران و زحمتکشان در رسیدن به جامعه‌یی آزاد و بدون هر گونه استثمار حمایت کرده و از همه اقشار مردم خواهانیم در این مبارزه به حمایت از آنها برخیزند. ما ضمن حمایت از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر، از تمامی اقشار میهن، به‌طور خاص کارگران و معلمان می‌خواهیم که برای احقاق حقوق خود در تجمعات اعتراضی در روز جهانی کارگر شرکت کرده و فریاد دادخواهی سر دهند.
جمعی از کشاورزان حاشیه زاینده رود، هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران. اصفهان. اردیبهشت 1395


خاطر نشان می‌شود در فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر از جمله آمده است:

کارگران و زحمتکشان ایران!
جوانان آزاده و اشرف‌نشان!
برای برهم زدن بساط ظلم و تبهکاری و برای رهایی ایران و ایرانی از چنگال این رژیم ضدانسانی به‌پا خیزید. به‌رغم خفقان حاکم، بیش از 5800 حرکت اعتراضی کارگری در سال ۹۴ نشان داد که جنبش حق‌طلبانه زحمتکشان سر ایستادن ندارد و حقوق پایمال شده خود را به هر قیمت از گلوی غارتگران حاکم بیرون می‌کشد.
- به‌مناسبت روز کارگر اعتصابها و تحصن‌ها و حرکتهای اعتراضی خود را گسترش دهید.
-در همبستگی با معلمان و پرستاران و دانشجویان در هر فرصتی حقوق پایمال شده خود را مطالبه کنید. -هر کارخانه و هر مزرعه و هر واحد تولیدی را به کانون اعتراض و حق‌طلبی تبدیل کنید.
- از مبارزان اسیر جنبش کارگری در زندانهای رژیم و همه زندانیان سیاسی مقاوم حمایت کنید.
-در بحرانهای مرحله پایانی رژیم صدای شکستن استخوانهای خلافت ارتجاعی خامنه‌ای بگوش می‌رسد.
- زمان، زمان برخاستن است. به دشمن درمانده و بحران‌زده امان ندهید.
-بزرگترین حق به یغما رفته مردم ایران حق آزادی و حاکمیت ملت است.
برای احقاق این حق بزرگ مردمی با هزار اشرف و ارتش آزادی به‌پا خیزید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70a2b8a3-5515-4a17-81a4-0c0d66b517a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات