728 x 90

تشدید سرکوب ,خانواده مخالفان سياسي,

اعظم مددزاده و کریم کهندل هم‌چنان در اسارت مأموران اطلاعات

-

مجاهدان شهید اکبر و مهدیه مددزاده -  شهیدان 19 فروردین 1390 در اشرف
مجاهدان شهید اکبر و مهدیه مددزاده - شهیدان 19 فروردین 1390 در اشرف
مأموران اطلاعات آخوندی ظهر روز پنجشنبه 19فروردین95، در پنجمین سالگرد حماسه 19فروردین 1390 در اشرف، به منزل خواهر شهیدان مهدیه و اکبر مددزاده در کرج یورش بردند و تا ساعت 23 شب در کمین میهمانان احتمالی بودند که ممکن است به‌خاطر سالگرد شهیدان به منزل اقوام این شهیدان بیایند. جنایتکاران تمامی وسایل منزل را مورد بازرسی قرار داده و خانم اعظم مددزاده، خواهر شهیدان مهدیه و اکبر و همسرش آقای کریم کهندل و فرزند 13ساله آنان را با خود به اطلاعات کرج برده بودند. از روز 19فروردین تا کنون خانم اعظم مددزاده و کریم کهندل در بازداشت می‌باشند. بر اساس گفته اعضای خانواده، هر دو نفر در بند اطلاعات سپاه در زندان گوهردشت کرج محبوس هستند و دژخیمان هیچ دلیلی برای این بازداشت به سایر اعضای خانواده که این موضوع را پیگیری کرده‌اند، نداده‌اند. مزدوران فرزند آنان را در همان شب بیستم فروردین ساعت 3 صبح آزاد کرده بودند، اما هنوز اطلاعی از وضعیت و دلیل بازداشت این خانواده مجاهدان اشرفی در دست نیست.

قابل ذکر است که خانم اعظم مددزاده از بیماری سرطان رنج می‌برد و در حال شیمی درمانی به‌خاطر بیماری است. دژخیمان رژیم آخوندی این خانواده را به اتهام این‌که می‌خواسته‌اند، برای اعضای خانواده خود مراسم بزرگداشت و سالگرد بگیرند، بازداشت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

یورش به منزل خانواده شهیدان مهدیه و اکبر مددزاده

کرج - روز پنجشنبه 19 فروردین 95 در پنجمین سالگرد شهیدان 19 فروردین 1390 در اشرف، دو اکیپ از مأموران جنایتکار اطلاعات آخوندی از تهران و کرج که تعدادشان به 30نفر می‌رسید در هنگام ظهر به منزل خانواده شهیدان اکبر و مهدیه مددزاده در کرج یورش بردند، تا میهمانان موجود در این منزل را دستگیر کنند. مأموران جنایتکار اطلاعات آخوندی با وقاحت تمام می‌گفتند که ما که گفته بودیم نبایستی مراسم سالگرد بگیرید، شما قصد دارید که مراسم سالگرد شهیدان را بگیرید و به همین دلیل به اینجا یورش آورده‌ایم. جنایتکاران تا ساعت 23 شب در این خانه حضور داشته و به‌طور وحشیانه و ضدانسانی تمامی وسایل منزل را مورد بازرسی و تفتیش قرار داده‌اند.

حال دو تن از مادران مجاهدان اشرفی مادر مددزاده و خانم کبری امیر خیزی بر اثر شدت فشارهای روحی و اعمال وحشیانه مأموران اطلاعات وخیم گردیده و اورژانس در محل حاضر گردیده و وضعیت جسمی این دو مادر را رسیدگی کرده است.
مأموران آقای کریم کهندل و همسرش اعظم مددزاده (خواهر مجاهدان شهید، مهدیه و اکبر مددزاده) و فرزند 13ساله آنان را بازداشت و به اطلاعات کرج برده‌اند. فرزند خردسال این خانواده را جنایتکاران اطلاعات ساعت 3 صبح روز 20 فروردین آزاد کرده‌اند، اما آقای کریم کهندل و اعظم مددزاده را بدون هیچ دلیلی در بازداشت اطلاعات آخوندی نگه‌داشته‌اند.

به گفته اهالی محل، مأموران اطلاعات آخوندی طی سه روز قبل از 19 فروردین خانه این خانواده را تحت نظر داشته‌اند و تمامی ترددات آنان را کنترل می‌کرده‌اند و حتی دوربینی که بالای درب منزل نصب بوده را شکسته‌اند تا ترددات مزدوران ثبت نشود. مزدوران با بی‌احترامی و توهین به پدر شهیدان مهدیه و اکبر مددزاده گفته‌اند که ما که گفته بودیم، نبایستی مراسم سالگرد بگیرید، آقای مددزاده با ایستادگی در مقابل مزدوران به آنان گفته است که شما فرزندان مرا کشته اید، الآن هم می‌خواهید که من سالگرد برای آنان نگیرم!

حمله به اشرف و شهادت 36 مجاهد خلق

خاطرنشان می‌شود در روز 19 فروردین 90 که مهدیه و اکبر مددزاده با 34 مجاهد دیگر به‌شهادت رسیدند خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، مالکی را موظف کرده بود تا مجاهدین را با حمله متمرکز گردانهای زرهی و پیاده و پیاده - مکانیزه، قتل‌عام کند.

بر اساس اسناد به‌کلی سری، مالکی در دستور عملیاتی مربوط به این تهاجم جنایتکارانه از مجاهدین به‌عنوان دشمن نام برده و باید که «با استفاده از زور» در قرارگاهشان سرکوب شوند.

در حقیقت آن یک دستور عملیاتی برای انهدام اشرف بود که مالکی و سخنگویانش تلاش می‌کردند آن را تحت عنوان مسخره بازپس‌گیری زمینهای کشاورزی از مجاهدین جا بزنند. بهانه‌یی رسوا که هر چه می‌گذرد، رسوایی آن بیشتر آشکار می‌شود، چرا که تا امروز یعنی پنج سال بعد از آن حمله، هیچ زمینی به هیچ کشاورزی بازگردانده نشده است.

مالکی برای حمله ۶ و ۷مرداد «حاکمیت عراق» و برای حمله ۱۹فروردین پس گرفتن زمینهای کشاورزی را علم کرد. اما واقعیت این بود که این کشتار در بیت خامنه‌ای طراحی شده بود و نیاز رژیم ولایت‌فقیه را برآورده می‌کرد. به همین دلیل مجاهدان آزادی در برابر آن ایستادند و پرچم هیهات و تسلیم ناپذیری را در برابر فاشیسم سیاه دینی، در اهتزار نگه‌داشتند. آنها با دست خالی به یکانهای زرهی دشمن «بیا، بیا» گفتند و درسهای جدیدی از ایستادن بر سر حقوق مسلم و قانونی را برای بشریت معاصر عرضه کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa9524c4-107c-4d7a-8400-8af81dfafef0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات