728 x 90

بحران اقتصادى ايران,فساد اقتصادى,

افزایش کرایه‌های تاکسی و مترو در تهران

-

افزایش کرایه‌های تاکسی و مترو در تهران
افزایش کرایه‌های تاکسی و مترو در تهران
مهدی چمران رئیس شورای قلابی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و مترو تا اول اردیبهشت سال جاری خبر داد.

وی گفت: ”مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوسها و ۲۳ درصدی مترو در هیأت حل اختلاف بررسی و تأیید شد و سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و شرکت مترو باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداکثر اوایل اردیبهشت ساز و کار اعمال نرخ‌های جدید مصوب را اجرایی کنند“.
 
بیشتر بخوانید:

گران کردن نرخ حمل و نقل در تهران

رژیم آخوندی در یک اقدام ضدمردمی در سال 95، نرخ بلیت مترو، تاکسی و اتوبوس در تهران را 15تا 25درصد گران کرد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، شورای قلابی شهر تهران روز یکشنبه 15فروردین95 نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را در سال 95 تصویب کرد. بنا‌به‌این گزارش نرخهای کرایه افزوده شده برای مترو 25 درصد و نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی هر یک 15درصد به تصویب رسید. این تصمیم شورای شهر رژیم در تهران پس از تأیید فرمانداری رژیم قابل اجرا است.

افزایش کرایه وسائل حمل و نقل عمومی از ۱۵ فروردین

یک عضو هیأت‌رئیسه شورای قلابی شهر تهران اعلام کرد از روز 15فروردین کرایه وسائل حمل و نقل عمومی گران خواهد شد. وی که قناعتی نام دارد از جمله گفت: طبق مصوبه که در اواخر اسفند ماه سال 94 که به فرمانداری تهران ارسال شد و مورد بررسی قرار گرفت، از 15 فروردین امسال افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش خواهد یافت.

خاطرنشان می‌شود بر اساس مصوبه شورای قلابی شهر تهران در سال 95 افزایش کرایه‌ها در اتوبوسهای بخش عمومی را تا 35 درصد، خصوصی تا 15 درصد و قیمت بلیت تک‌سفره مترو 700 و دو سفره 1100 تومان افزایش پیدا می‌کند.
این افزایش قیمت در شرایطی است که دولت حسن روحانی حتی افزایش حداقلی حقوقها را در سال 95 به بعد از اردیبهشت موکول کرده است، با این بهانه که بودجه کل سالش به تصویب نرسیده و برای دو ماه اول سال تنخواه گرفته است.

در کرمانشاه، کرایه اتوبوسهای درون شهری افزایش می‌یابد

با تصویب شورای قلابی شهر کرمانشاه کرایه اتوبوسهای درون شهری از سال ۹۵ افزایش می‌یابد.

عصر پنجشنبه13اسفند در اجلاس این ارگان نامه‌یی با موضوع درخواست برای افزایش نرخ کرایه اتوبوسهای درون شهری بررسی شد و با موافقت اکثریت اعضا تصویب شد.

بر اساس این تصمیم ضدمردمی، کرایه اتوبوسهایی که 2000 ریال بوده با شروع سال جدید به ۳۰۰۰ ریال افزایش می‌یابد و کرایه اتوبوسهای درون شهری با نرخ ۳۰۰۰ ریال به ۴۰۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

این افزایش قیمت کرایه اتوبوسهای درون شهری کرمانشاه باعث فشار هرچه بیشتر بر اقشار محروم و کم‌درآمد می‌شود.

 

دولت روحانی در ایام نوروز قیمت بلیت اتوبوس را ۳۰درصد افزایش می‌دهد

رژیم آخوندی قیمت بلیت اتوبوس را در ایام نوروز 25 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز دوشنبه 10اسفند در این باره نوشت: ”قیمت بلیتها‌ از تاریخ 25اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده، بین 25 تا 30 درصد افزایش می‌یابد“.

این اقدام ضدمردمی در حالی صورت می‌گیرد که روز شنبه 8اسفند نیز دولت آخوند روحانی از افزایش 15درصدی نرخ کرایه تاکسی و مترو در تهران خبر داده بود.

 

اقدام ضدمردمی دولت روحانی، افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در آستانه سال جدید

دولت آخوند روحانی در آستانه سال نو درصدد افزایش 15درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران است.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای قلابی شهر تهران که روز شنبه 8اسفند 94با خبرگزاری حکومتی ایسنا مصاحبه می‌کرد با اشاره به این‌که در کمیسیون حمل و نقل، پیشنهاد شهرداری مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو بررسی شد، افزود: ”اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند که نرخ کرایه تاکسی 15 درصد افزایش یابد و نرخ کرایه مترو و اتوبوس متوسط 12 درصد افزایش یابد“.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d91bd914-4f58-419b-aec2-f5ce4ebd2be3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات