728 x 90

بحران اقتصادى ايران,فقر و بيكارى,

۲۵هزار کارگر صنعت سنگبری بیکار شده‌اند

-

 -
-
رئیس هیأت مدیره کانون سنگ ایران به بیکاری حدود 25هزار نفر در حوزه سنگبری طی دو سال گذاشته اعتراف کرد.

محسن غیاثوند که دوشنبه 23فروردین 95 با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می‌کرد، گفت: ”از دو سال گذشته تا کنون حدود 30 درصد واحدهای سنگ‌بری کشور تعطیل‌ شده و بقیه نیز زیر ظرفیت یعنی کمتر از 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند “.
وی افزود: ”از دو سال گذشته تقریباً به‌ طور میانگین ماهیانه حدود هزار نفر در حوزه سنگ‌بری تعدیل نیرو داشته‌ایم به‌طوری که طی این دو سال حدود 25هزار نفر تعدیل نیرو شده است “.

وی که نتوانست هیچ چشم‌اندازی برای اقتصاد بحران‌زده آخوندی ارائه دهد گفت: ”با توجه به رکودی که در حوزه سنگ وجود دارد تا وقتی شرایط عمومی اقتصاد درست نشود هیچ امیدی به رفع مشکل این صنعت نداریم چرا که مشکلات باید به‌ صورت اساسی حل شود “.
این کارگزار رژیم دو مشکل اساسی صنعت سنگ را رکود و اخاذی مالیاتی برشمرد و گفت: ”ارزش‌افزوده و نحوه دریافت آن، جرایم تصاعدی، عدم دسترسی به بازارهای جهانی، نبود پایانه‌های صادراتی، خام فروشی، نبود آموزش، نبود سرمایه در گردش و مشکلات گشایش اسناد اعتباری LC سبب شده تا صنعت سنگ با رکود مواجه شود “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4afb6abd-c226-4f7c-9b25-5db6ea3d1e44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات