728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمع اعتراضی در شهرهای اهواز، ایلام، بیستون

-

تجمع کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله
تجمع کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله
اهواز - کوت عبدلله - تجمع کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق، حق بیمه و عیدی مقابل شورای شهر کوت در یکشنبه 15فروردین برگزار شد. یکی از کارگران گفت: ما کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله چند ماه است بیمه، حقوق و عیدیمان پرداخت نشده و الآن چند ماه است بدون بیمه مشغول به کار هستیم.
سه روز پیش یکی از کارگران فضای سبز در محل کار خود بر اثر حادثه‌ای پایش شکست و به‌دلیل نداشتن بیمه هیچ کس تقبل هزینه‌های درمانی او را نکرد و همه مسئولان در جریان این موضوع هستند، ما نه مسئولی داریم که ما را قبول کند و نه کسی را که صدای ما را بشنود.
ایلام - تجمع گروهی از نیروهای قراردادی اداره نوسازی مدارس صبح روز دوشنبه 16فروردین 95 در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حق اضافه کاری و6ماه حق بیمه در محل این اداره برگزار شد.

ایلام - گروهی از مهندسین سازمان نظام مهندسی صبح روزدوشنبه 16 فروردین 95 در اعتراض به باندبازیهای این سازمان و دادن پروژه‌های عمده کاری به ایادی و وابستگان مقامات، دست به تجمع زدند. این تجمع در محل این سازمان در بلوار آزادی میدان دادگستری برگزار شد.

بیستون: تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت لبنیات در اعتراض به ندادن حقوق و دو ماه حق شیفت آخرسال 94 در محل شرکت در بیستون تجمع کردند. تجمع‌کنندگان از طرف ایادی رژیم در شرکت تهدید به اخراج شدند. این تجمع صبح دوشنبه 16فروردین برگزار شد.

گروهی ازنیروهای شرکتی و خدمات شهرداری کرمانشاه صبح روز دوشنبه 16فروردین 95 در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان در محل شهرداری ناحیه‌یی در خیابان غدیر کرمانشاه تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/773a1ea0-a7ce-4eed-bdea-1414a94f92ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات