728 x 90

خودکشی در ایران,

مریوان - خودکشی یک کارگر شیرینی فروش

-

خودکشی یک کارگر شیرینی فروش در مریوان
خودکشی یک کارگر شیرینی فروش در مریوان
مریوان - یک جوان که کارگر شیرینی فروشی بود در اثر فشار فقر و مشکلات ناشی از آن در ساعت 0045دقیقه بامداد روز دوشنبه 16 فروردین در سه راهی بهزیستی دست به خوکشی زد و جان باخت.

خاطرنشان می‌شود که شنبه 14فروردین 95 یک کارگر محروم در سقز دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت. وی که ’ع’ معرفی شده و متأهل بوده و در زیر زمین منزلش اقدام به خودکشی کرد.

روز سه‌شنبه 25اسفند 94 دختر جوانی در مهاباد به نام تارا عزیزی دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

روز سه‌شنبه ١٨اسفند94، دختری ١٨ ساله‌ به نام ”ف “ در شهر سقز دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

روز جمعه14اسفند 94 نیز در شهرستان اشنویه یک دانش‌آموز دست به خودکشی زد و جان باخت.

همچنین در بهمن ماه گذشته یک دختر دانش‌آموز در اثر فقر در اشنویه به زندگی خود پایان داد.

رژیم ضدبشری آخوندی در مورد خودکشی‌های ناشی از فقر آخوند‌ساخته ساکت است، و کارگزاران و رسانه‌هایش تا جایی که بتوانند بر این وقایع سرپوش می‌گذارند چرا که فجایع از آثار بلافصل فشار معیشتی رژیم بر مردم است.

هشدار رسانه‌های حکومتی نسبت به اپیدمی خودکشی:

روز 5بهمن گذشته رسانه‌های حکومتی نسبت به اپیدمی خودکشی دانش‌آموزان هشدار دادند اما همین روزنامه‌ها این اپیدمی را ناشی از اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی دانش‌آموزان توصیف کردند، تا رژیم را از جنایتهای پنهانش در ببرند.
روزنامه حکومتی آرمان ضمن اعلام خودکشی 13دانش آموز در ماههای پایانی سال 94 نوشت: آمارها نشان می‌دهد در نه ماه ابتدایی سال ۹۲ روزی بیش از ۱۱ نفر در کشور خودکشی کرده‌اند، بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور در ۹ ماهه سال گذشته 3هزار و 125نفر خودکشی کرده‌اند، از میان این افراد ۹۸۲ تن را زنان و 2هزار و 145تن را مردان تشکیل می‌دهند. بر همین اساس در مدت مشابه سال ۹۱ نیز 2هزار و 740تن به علت آنچه که پزشکی قانونی آن را خودکشی تشخیص داده بود، جان خود را از دست داده‌اند. این روزنامه حکومتی نقش رژیم را در خودکشی به کل مسکوت گذاشت و از جمله علت خودکشی جوانان را هیجان دوران نوجوانی توصیف کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92b6f045-8c5d-4a9e-b949-30c694c43bdd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات