728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند حسینی بوشهری در نمایش جمعهٴ قم: ممکن است افرادی با تعبیراتی سخنان رهبری را زیر سؤال ببرند

-

آخوند حسینی بوشهری
آخوند حسینی بوشهری
آخوند حسینی بوشهری در نمایش جمعه قم ناخواسته به شکست سیاستهای سانسور و سرکوبی رژیم در عرصه فرهنگ اذعان کرد و با ابراز وحشت از فروپاشی نظام گفت: «دشمن به‌دنبال تبادل فرهنگی نیست، دشمن تهاجم فرهنگی را با تحمیل، تخریب و تسلیم فرهنگی دنبال می‌کند؛ اگر دشمن موفق شد تحمیل و تخریب فرهنگی انجام دهد خود به خود تسلیم فرهنگی به وجود می‌آید.
در تهاجم مهاجم برای جایگزین کردن فرهنگی بی‌رحمانه عمل کرده و به قصد ریشه کن کردن ورود پیدا می‌کند، نباید تصور کرد که دشمن کاری به ما ندارد؛ در تهاجم فرهنگی هدف نهایی تسلط سیاسی بر کشورها است منتهی راه و کانال نفوذ برای تسلط سیاسی راه فرهنگی است».

وی با تکرار حرفهای نوروزی ولی‌فقیه ارتجاع در مورد اقتصاد مقاومتی و با ابراز وحشت از رکود و بیکاری، با حمله به باند رفسنجانی-روحانی گفت: «دشمن درصدد القای دوراهی تسلیم و تحمل مشکلات است. رهبر معظم انقلاب فرمودند همراهی با آمریکا به‌معنای عقب‌نشینی از مواضع به نفع آمریکا است، رهبری فرمودند دست‌اندرکاران توافق هسته مورد قبول ما هستند اما خود وزیر خارجه می‌گوید ما نتوانستیم تمام خطوط قرمز را در مذاکره با آمریکایی‌ها حفظ کنیم».

وی با ابراز وحشت از جام زهرهای بعدی افزود: «اگر بحث مذاکره و همراه بودن با آمریکا را دنبال کردیم دشمن می‌گوید به توافق هسته‌یی بسنده نمی‌کنم بلکه باید توافق‌های دیگری نیز داشته باشیم تا شما را به‌رسمیت بشناسیم، به تعبیری می‌خواهد برجامهای 2 و 3 و 4 را در کشور اجرا کنند. این یعنی باید دست از شعارهای انقلابی و فلسطین برداشت، می خواهند بگویند سپاه قدس و اصل سپاه چه معنایی دارد و چرا ایران موشک می‌سازد، می خواهند با مذاکره نقاط قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند؛ دشمن درصدد این است که بگوید قانون اساسی مورد قبول نیست و باید درباره آن مذاکره کنیم، دشمن مرحله به مرحله پیش می‌رود و هدف اصلی این است که صورت و ظاهر نام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد».

وی بدون اشاره به حمله بی‌سابقه خامنه‌ای به رفسنجانی با مارک خیانت، اضافه کرد: رهبر عزیز انقلاب با هشدار، آگاهی و هوشمندی مانند یک دیدبان بیدار آگاهی می‌بخشند و مسائل را دنبال و پیگیری می‌کنند، حتی ممکن است افرادی با تعبیراتی سخنان رهبری را زیر سؤال ببرند و مسائل را مطرح کنند که فردای دنیا فردای گفتمانها و مذاکرات است و فردای دنیا فردای موشک نیست؛ عده‌یی این تعبیرات را مطرح می‌کنند اما رهبری به‌عنوان یک دیدبان بیدار مسائل را مطرح و هشدارهای لازم را می‌دهند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/995ac379-2f41-4575-b0e2-877ca475c6dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات