728 x 90

اخبار يمن,

درگیریها در جبهه‌های مختلف در تعز یمن

-

ارتش یمن و نیروی مقاومت مردمی
ارتش یمن و نیروی مقاومت مردمی
درگیریها در جبهه‌های مختلف شهر تعز در یمن شعله‌ور شد. همزمان با این نبردها، هواپیماهای ائتلاف عربی مواضع شبه‌نظامیان حوثی را بمباران کردند.

مناطقی در استانهای جوف و تعز و حجه شاهد درگیریهای شدیدی میان مقاومت مردمی و ارتش ملی از یکسو و شبه‌نظامیان حوثی از سوی دیگر بود. همزمان با شعله‌ور شدن درگیریها، هواپیماهای ائتلاف عربی مواضع و تحرکات شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح در مناطق مختلف را بمباران کردند.

رزمندگان مقاومت و ارتش ملی، پیشرویهای خود در منطقه وازعیه در جنوب غربی تعز را علیه شبه‌نظامیان حوثی ادامه دادند.
هواپیماهای ائتلاف نیز مواضع شبه‌نظامیان در ارتفاعات هان و غرب تعز را بمباران کردند.

شبه‌نظامیان حوثی نیز در انتقام شکستهای خود از مقاومت مردمی، مناطق مسکونی در شهر تعز را گلوله‌باران کردند که شماری از شهروندان کشته و مجروح شدند.

در استان حجه در شمال غرب یمن نیز درگیریها در جبهه میدی ادامه یافت. جایی که ارتش ملی و مقاومت مردمی موفق شدند شبه‌نظامیان حوثی را از چندین منطقه بیرون برانند.

از سوی دیگر برای ممانعت از بسیج شبه‌نظامیان حوثی و تجدید سازماندهی خود در صنعا پایتخت یمن، هواپیماهای ائتلاف مواضع آنها را در ارتفاعات نقم در شرق و منطقه صباحیه در غرب پایتخت را بمباران کردند.

در استان جوف نیز منابعی در مقاومت مردمی گفتند: رزمندگان ارتش ملی و مقاومت مردمی، منطقه مرکبات در این استان را بازپس گرفته و راه امدادرسانی شبه‌نظامیان به عناصر خود در شهرستان غیل را قطع کرده‌اند. نیروهای مشترک دولتی هم‌چنین پیشروی خود را برای تسلط بر مناطق دیگری در استان ادامه می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19467d51-129e-4f06-a31a-64b73be1dbda"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات