728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,

پیامهای تبریک نوروزی دبیرکل و کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

-

پیامهای تبریک نوروزی دبیرکل و کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران
پیامهای تبریک نوروزی دبیرکل و کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران
دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران کاک بابا شیخ حسینی، طی پیامی، با تبریک نوروز و آغاز سال ۱۳۹۵به رهبری مقاومت و مجاهدان اشرفی در لیبرتی و به همه اعضای مقاومت ایران و با آرزوی، شادکامی، آزادی و رفاه مردم ایران در سال نو، نوشت: شکی نیست که در سال نو شاهد تغییر و تحولات بزرگی در صحنه داخلی ایران خواهیم بود و مردم ایران با پشتیبانی مقاومت عادلانه و سرافراز به مبازره مشروع ادامه خواهند داد که سرانجام سرنگونی رژیم نامشروع آخوندی را به‌دنبال خواهد داشت. بی‌تردید تلاشهای بی‌وقفه مقاومت ایران و به‌ویژه فعالیت و تکاپوی تحسین برانگیز خانم مریم رجوی تاثیرات بسیار چشمگیری در روند مبارزات علیه رژیم دیکتاتور آخوندی داشته و بحرانهای کنونی حاکمیت متعاقب تلاشهای خستگی‌ناپذیر مقاومت ایران می‌باشد.

دبیرکل سازمان خبات کردستان با اشاره به شکستهای رژیم آخوندها در عرصه‌های داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی و رسوایی کلیت نظام در نمایش انتخابات مجلس و خبرگان، تأکید کرد: آخوندها با دخالتهایشان در کشورهای منطقه به‌خصوص در یمن و سوریه کوشیدند راهی برای بیرون رفتن از باتلاق سیاسی که در آن گرفتار شده‌اند باز کنند، اما (رژیم) با شکست خفت‌بار در یمن و سوریه و با پرداخت هزینه‌های بسیار هنگفت، بیشتر در بحران فرو رفت..

کاک باباشیخ حسینی افزود: اطمینان دارم کشورمان و مردم ایران به آزادی خواهند رسید و سردمداران دیکتاتور به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهند شد.

کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان نیز در پیام تبریک نوروزی خود ضمن تهنیت به رهبری و رزمندگان آزادی در لیبرتی تأکید کرد که سال نو سرفصلی تازه در عرصه مبارزات آزادی‌خواهان، علیه رژیم ددمنش آخوندی خواهد بود و همانند شکوفایی طبیعت، مقاومت عادلانه مردم ایران نیز با توان تازه‌یی به مبارزات بی‌امانمان علیه دیکتاتورترین رژیم جهان ادامه (داده) و امید به تحقق آزادی را در دل مردم ستمدیده ایران شکوفا خواهد کرد...

کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان افزود: با تاکید بر دوستی و هم‌پیمانی ناگسستنی سازمان خبات کردستان ایران با سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت سراسری، عهد و پیمانمان با خلق و میهن را برای آزادی و رهایی کشور از یوغ استبداد تازه می‌نماییم. خجسته باد بهار و نوروز! سرافراز و سربلند باد مقاومت خستگی ناپدیر مردم ایران!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df6809ef-f96c-4bcd-932d-e371ed34c10e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات