728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,

حمله آخوند علم‌الهدی به حسن روحانی: وقاحت آمریکا نتیجه دو سال لبخند زدن است

-

آخوند احمد علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد
آخوند احمد علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد
آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعهٴ مشهد 6فروردین 95 ابتدا با اشاره به چپاولگریهای باند هاشمی رفسنجانی و دولت حسن روحانی گفت: «برخی به بهانه برداشته شدن تحریمهای نفتی می‌خواهند بخورند و چپاول کنند اما بدانند اگر دست از شیطنتهای خود برندارند به تعبیر رهبری آنها را افشا خواهیم کرد».

وی با اشاره به شایعات مطروحه در مورد مذاکره مخفیانه رفسنجانی و روحانی در جزیره کیش با خارجیها برای آنها خط‌ و نشان کشید و گفت: «برخیها بر این باورند که در یک گوشه مملکت می‌توانند بشینید و با برخیها قرار بگذارید و از برجام دو و سه حرف بزنند. ملت بیدار ایران در برابر این شیطنتها آرام نخواهد گرفت و چشمان بسیاری در این رابطه بیدار است».
آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان در ادامه با ابراز وحشت از پیامدهای جام زهر هسته‌یی گفت: «طرحهای ضدایرانی توسط آمریکایی‌ها بعد از اجرای برجام نسبت به قبل و ۳۷ سال گذشته دو برابر شده است و ما با چنین دشمنی روبه‌رو هستیم.
قبل از اجرای برجام قوه قضاییه آمریکا اقدامی علیه ایران انجام نداده بود اما بعد از آن در دو رأی ناعادلانه ملت و کشور ایران را با ادعایی واهی و پوچ محکوم کرده است.
دادگاه آمریکا یک میلیارد و 800 میلیون دلار از اموال این ملت را مصادره کرده و در دادگاهی دیگر ایران را در حادثه ۱۱ سپتامبر محکوم کرده است، حادثه‌ای که اصل آن مربوط به بوش پسر و اتهام آن متوجه القاعده و عربستان است، این وقاحت‌ها نتیجه دو سال لبخند زدن و مذاکره است.
حتی کار به اینجا هم ختم نمی‌شود بلکه بعد از این حرفها، مسأله تحریمها را تحت عنوان توسعه صنایع موشکی ایران در دستور کار خود قرار دادند.
می‌گویند شما اجازه ندارید در خاک خودتان از خود دفاع کنید، آمریکایی که هر چند وقت گزینه نظامی را روی میز می‌گذارد می‌گویند حق ندارید تسهیلات دفاعی خود را رشد دهید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e8da030-aa7a-4ff4-af3f-0fe037df0a2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات