728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,

نگرانی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از برجامها و جام زهرهای بعدی

-

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نگرانی خود را از برجامها و جام زهرهای دیگر از جمله در زمینه حقوق‌بشر و تروریسم ابراز کرد و گفت: ”اینکه آمریکا بخواهد با استفاده از اهرم تحریم‌ها و یا اهرم‌های دیگر، به توافق دیگری با جمهوری اسلامی برسد و به تعبیر مقام معظم رهبری برجام‌های 1، 2 و 3 را به‌دنبال داشته باشد، این خواب آمریکا هرگز تعبیر نخواهد شد“.

وی که روز دوشنبه 2فروردین 95 با خبرگزاری صدا و سیمای رژیم مصاحبه می‌کرد افزود: ”مذاکرات ما با آمریکا صرفاً در عرصه هسته‌یی بوده و آمریکا بداند با توجه به تفاوت سیاست‌ها در مورد سایر مسائل هیچ‌گونه تفاهم و توافقی نخواهیم داشت زیرا این سیاست‌ها دقیقاً در نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند“.

رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در مورد زهرخوران اتمی هم گفت: ”در مسأله توافق هسته‌ای، آمریکایی‌ها حتی به توافق تأیید شده در شورای امنیت سازمان ملل‌متحد هم عمل نکردند و در راه رفع تحریم سنگ‌اندازیهای فراوانی انجام دادند که این برخلاف همه توافق هایی است که آمریکایی‌ها انجام داده‌اند و می‌بایست عملاً هیچ‌گونه مانعی در جهت اجرای توافق هسته‌یی ایجاد نکنند“.

بروجردی افزود: ”فشارهای غیرمنطقی آمریکا به جمهوری اسلامی ایران از جمله در مورد سیاستهای بازدارنده موشکی ایران، غیرقابل قبول است و آمریکایی‌ها با این سیاست عملاً به‌دنبال منافع خودشان و تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef7f5786-eeb9-44e7-b047-e119c2a3c0d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات