728 x 90

-

مریم رجوی: عید نوروز، جشن فرارسیدن حتمی بهار و آزادی و شادکامی است

-

 -
-
29اسفند، 1394
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک!

هموطنان عزیز!
مادران و پدران گرامی!
برادران و خواهران عزیرم!
جوانان پرشور و نوجو و نوخواه ایران زمین!
زنان و مردان دلیر در زندانهای سیاسی که در بند و اسارت به استقبال نوروز می‌روید،
مجاهدان قهرمان در زندان لیبرتی که پیام‌آور بهار و نوروز ایران‌زمین هستید،
ایرانیان دور از وطن در چهار گوشهٴ جهان که با نوروز و سفره هفت‌سین، ایران، این زیباترین وطن را، به خانه و خانواده خود می‌آورید،
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک!
باشد که فرخندگی نوروز، همه روستاها و شهرهای کشورمان و تمام روزها و لحظه‌های زندگی شما را فراگیرد و دیوهای عمامه‌ به‌سر را براندازد. باشد که بنا‌ به دعای زرتشت:
منش بد شکست بیابد، منش نیک پیروز شود،
دروغ شکست بیابد و راستی بر آن چیره شود.

هموطنان عزیزم
نوروزی و شادکامی، اگر ‌چه به سرقت رفته، اما حق شماست. آزادی و رفاه و امنیت حق شماست. حقوق‌بشر، انتخابات آزاد و جدایی دین و دولت حق شماست. مبارزه برای یک زندگی عادلانه و یک کشور بدون اعدام و شکنجه و قیام برای به زیر کشیدن ولایت فقیه حق شماست. این حق را باید به کرسی نشاند و غاصبان و سرکوبگران را سرنگون کرد. در این مسیر، ما همه یک دل و یک تن واحدیم. به قول مسعود «هر کس که خواهان سرنگونی استبداد دینی و آزادی و حاکمیت جمهور مردم و رأی مردم است با ما و ما با او هستیم».
 


خوشا پایداری و استقامت شما که سال گذشته سایتهای بمب اتمی را متلاشی و تعطیل کرد حالا نوبت درهم‌شکستن پاسدارخانه‌ها و بی‌دادگاهها و شکنجه‌گاههاست.
خامنه‌ای می‌خواست رژیمش را از چاله عقب‌نشینی اتمی بیرون بیاورد؛ اما در نمایش انتخابات‌ کل حکومت را به چاه انداخت. او می‌خواست در یمن و سوریه راه نفس رژیمش را باز کند. اما در یمن شکست خورد و در سوریه، مهم‌ترین فرماندهانش را به کشتن داد و به‌چنان وضعیت نزاری رسید که دست‌ به‌دامن دولت روسیه شد. هر چند که روسیه هم، به‌رغم‌ تمام بمبارانها و کشتارها در آنجا دوام نیاورد و باز هم رژیم بی‌پشتوانه شد.
پس به کارگران، معلمان، پرستاران و به‌خصوص به شما مادران‌ و زنان و مردان آزاده‌یی که در برابر اوین به‌اعتراض برخاستید، می‌گویم این شمایید که عید را می‌آورید.
 
 
شما که در زندانها مقاومت می‌کنید، زندانیانی که جشن چهارشنبه‌سوری برگزار کردید و شما که فروزانتر از پیش در گوهردشت، شعار می‌دادید: «بزن آتش به اصل ولایت»، بله شما هستید که عید را می‌آورید!
شما که به مردم فقرزده و تهیدست کمک می‌کنید و شما که در پیرامون خود، صلح و صفا و اعتماد و دوستی بذل می‌کنید، شما عید را می‌آورید!
عید آزادی با اراده‌های شما نزدیک می‌شود.
صدسال به‌ از این سالها.
بهاران خجسته، نوروز پیروز و آغاز سال ۱۳۹۵ بر همه شما مبارک.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4f393a5-3d76-45cc-a98d-ea3820e03be9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات