728 x 90

پناهندگان ایرانی,

مقاومت ایران استرداد پناهجویان ایرانی از استرالیا را قویاً محکوم می‌کند

-

--
--
فراخوان به پارلمان، احزاب سیاسی استرالیا و مدافعان حقوق‌بشر برای جلوگیری از این اقدام شرم‌آور

مقاومت ایران ضمن ابراز انزجار عمیق از زد و بند فاشیسم دینی حاکم بر ایران علیه پناهجویان ایرانی در استرالیا به‌منظور استرداد هزاران تن از آنان، از دولت استرالیا می‌خواهد حق مقدس پناهندگی را در برابر منافع حقیر و کوتاه‌مدت اقتصادی قربانی نکند.
مقاومت ایران جامعه جهانی به‌ویژه کمیساریای عالی پناهندگان ملل‌متحد و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به محکومیت این رفتار با پناهجویان ایرانی در استرالیا که نقض آشکار کنوانسیونها و معاهدات بین‌المللی است فرا‌می‌خواند و از پارلمان، احزاب سیاسی و سازمانهای مدافع حقوق پناهندگان و حقوق‌بشر در استرالیا می‌خواهد به یاری این پناهندگان بشتابند و مانع اعمال فشار بر آنها و اخراجشان به ایران بشوند.
مقامات استرالیایی در روز چهارشنبه ۱۹ اسفند (۹مارس) اعلام کردند که پناهجویان ایرانی در استرالیا طی قرارداد جدید این کشور با رژیم ایران بازگردانده می‌شوند. بنا بر نوشته رسانه‌های خبری دولت استرالیا در مقابل بازگرداندن پناهجویان «بورسیه‌های مختلفی به دانشجویان ایرانی اعطا می‌کند». بورسیه‌هایی که در اساس به پاسداران و مزدوران رژیم تعلق می‌گیرد.
نظام ولایت فقیه که دولت استرالیا برای معامله با آن چنین بی‌پروا به لگدمال کردن ارزشهای انسانی دست می‌زند، ایران را برای تمام مردم ایران به‌ویژه زنان به یک زندان بزرگ تبدیل کرده است. اسیدپاشی، شلاق زدن، سنگسار، چشم در آوردن و دست بریدن و تلنبار کردن دانشجویان، فعالان سیاسی و مدنی، روشنفکران، وکلا، هنرمندان در زندانهای قرون‌وسطایی رژیم تنها گوشه‌یی از کارنامه ننگین آن است.

شورای ملی مقاومت-کمیسیون خارجه
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱مارس ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/239e647f-f94f-46a9-bd28-68a8558e4b7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات