728 x 90

انتخابات,

تلاش باند خامنه‌ای برای جلوگیری از ریاست رفسنجانی بر خبرگان

-

خبرگان رژیم آخوندی
خبرگان رژیم آخوندی
تلاش خامنه‌ای برای جلوگیری از ریاست احتمالی رفسنجانی در خبرگان به‌دنبال حذف آخوند یزدی و ادامه حملات متقابل باندهای حکومتی پس از نمایش انتخابات، مضمون گزارشی است که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.

آخرین اجلاس خبرگان ارتجاع با ترکیب قبلی، قرار است که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار شود.

آخوند احمد خاتمی، نایب رئیس مجلس خبرگان ارتجاع پیشاپیش اعلام کرد رئیس آینده مجلس خبرگان، فردی از جنس آخوند محمد یزدی خواهد بود.

همزمان رسانه‌های باند رفسنجانی و روحانی اعلام کردند، فشار آخوندهای باند خامنه‌ای برای فشار بر روی برخی از اعضای راه‌یافته به خبرگان رژیم برای کناره‌گیری به نفع آخوند یزدی و آخوند مصباح ادامه دارد.

این رسانه‌ها نوشتند: یک منبع آگاه نزدیک آخوند سید هاشم بطحایی گلپایگانی از تقاضای اعضای جامعه مدرسین قم از وی جهت انصراف از مجلس خبرگان خبر داده است.

از سوی دیگر، به‌نوشته برخی رسانه‌های حکومتی تحرکات رفسنجانی و حسن خمینی در روزهای اخیر به‌خاطر تأثیرگذاری بر روی تعیین هیأت‌رئیسه جدید خبرگان بوده است.

حسن خمینی که پس از نمایش انتخابات همراه با رفسنجانی در سفر به شهرهای مختلف بوده، حضور بیشتری پیدا کرده و به گزارش رسانه‌های رژیم با جمعی از آخوندهای رژیم تحت عنوان پژوهشگر دیدار داشته است.

این فعالیتها با واکنش جناح رقیب مواجه شده است.
آخوند رسایی مهره حذف خامنه‌ای در مجلس رژیم از پیشدستی رفسنجانی و حسن خمینی از موقعیت مرگ طبسی ابراز ناراحتی کرد و گفت: رفسنجانی در مراسم تشییع شرکت نکرد (اما) با اعلام خبر بستری شدن طبسی سریعاً خودش را به مشهد رسانده و با تبلیغات گسترده خود را نگران حال عمومی او نشان داد و سپس با حسن خمینی برای سفر شمال راهی گرگان شد.

موضوعهای دیگر جنگ گرگها، ادامه حملات باند خامنه‌ای به دولت آخوند روحانی بر سر برجام، و همچنین جنگ و جدال بر سر علل ناکامی و حذف شدن مهره‌های مهم باند خامنه‌ای در نمایش انتخابات است.

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان با تشبیه آرا به «وعده‌های نسیه» دست بالا گرفتن باند رفسنجانی و روحانی را گرفتن «چکهای وعده‌دار» توصیف کرده و نوشته است: نقد شدن چکها در گرو وعده‌هایی تبلیغات انتخاباتی است. آن هم وعده‌هایی که به مشکلات پیش روی آنان نظیر رکود، بیکاری و گرانی مربوط است و نه ادعاهایی نظیر توسعه سیاسی.

نقوی، از اعضای مجلس ارتجاع در جلسه علنی روز یکشنبه گفت: دولت دیگر نمی‌تواند پشت برجام و توافق پنهان شود

باهنر نایب رئیس کنونی مجلس رژیم که در نمایش انتخابات اخیر شکست خورده است، گفت: اگر برخی از انتخاب شدگان تصور کنند با هنجارشکنی یا چوب لای چرخ دولت گذاشتن، می‌توانند به اهداف خود برسند بدانند که موفق نخواهند شد.

یک عضو سابق مجلس ارتجاع به نام تاجیک در مورد وضعیت باند خامنه‌ای گفت: آنها در گیجی و منگی این هستند که نمی‌دانند چه گذشت و چه شد.

این در حالیست که عارف، سرکرده باند رفسنجانی و روحانی در مجلس ارتجاع اعلام کرد که از هم‌اکنون خود را برای قبضه کرسیهای شورای شهر آماده کرده‌اند.

از سوی دیگر، خامنه‌ای مهره‌های حذف شده‌اش را که در ارگانهایی که تحت کنترل مستقیم او قرار دارد، به کار می‌گیرد. از جمله بذرپاش، از اعضای هیأت‌رئیسه مجلس رژیم که از حذف‌شدگان نمایش انتخابات است، در صدا و سیمای تحت کنترل خامنه‌ای مسئولیت برخورد با تهاجم فرهنگی ماهواره به او واگذار شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8f94b24-bd7e-4c50-b88f-d7c9cde5df9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات