728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,اخبار امريكا,

مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا: رژیم ایران تهدیدی برای منطقه خاورمیانه است

-

فنسنت استوارت مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا
فنسنت استوارت مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا
فنسنت استوارت مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا گفت: ”رژیم ایران هم‌چنان یک تهدید برای منطقه خاورمیانه است “.

وی که در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا سخن می‌گفت: در برآورد خود از توانمندیهای نظامی رژیم ایران گفت: ”موشکهای بالستیک این رژیم قادر است اهدافی را در منطقه بکوبد. برد این موشکها به جنوب شرق اروپا نیز می‌رسد. رژیم ایران احتمالاً بدون در نظر گرفتن توافق هسته‌یی به‌کار روی تولید موشکهای پیشرفته‌تر خود ادامه می‌دهد“.

مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا تأکید کرد: ”بقا و ثبات هم‌پیمانان عراقی و سوری رژیم ایران از اولویتهای اساسی این رژیم است. به همین دلیل نیروی قدس سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان از ابزارهای مهم سیاست خارجی آن است که به رژیم ایران توان گسترش دخالت خود را در عراق، سوریه و یمن می‌دهد. ما انتظار داریم رژیم ایران و حزب‌الله پول و تجهیزات و آموزش خود را در سوریه، افزایش بدهند“.

مدیر اداره اطلاعات نظامی آمریکا افزود: ”در اواخر سال 2015 رژیم ایران بیش از هزار تن از نیروهای زمینی خود را برای شرکت در عملیات رزمی به سوریه گسیل داشته است و همزمان با رسیدن نیروهای زمینی رژیم ایران، حملات هوایی روسیه آغاز شد و پشتیبانی روسیه از عملیات به طرفداری از رژیم اسد افزایش یافت. تهران و مسکو همکاری و هماهنگی خود را برای حفاظت از هم‌پیمان سوری خود گسترش داده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae48d98b-256c-4d86-8510-bcd54c949198"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات