728 x 90

جام زهر اتمى,انتخابات,

رفع و رجوع شکست ولی‌فقیه در نمایش انتخابات توسط آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه تهران

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
 آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه امروز تهران تلاش کرد شکست ولی‌فقیه در نمایش انتخابات را رفع و رجوع کند، وی از جمله گفت: بعضی از ماها یادمان نیست که میدان سیاست هم مثل میدان فوتبال است. گاهی گل می‌زنیم، گاهی گل می‌خوریم. چهار اصل در این قانون اساسی، اصل کلیدی است که در اصل آخر آمده: هیچ‌کس حتی در بازنگری حق تغییرش را ندارد. یک، اسلام، دو ولایت‌فقیه، سه جمهوریت نظام، چهار مذهب رسمی کشور.

این چهار اصل را قانون اساسی گفته. هر کس بیاید مجلس، هر کس بیاید دولت، هر کس بیاید در نهادهای دیگر، در این چارچوب باید عمل کند. به صراحت می‌گویم، بیگانگان، و بازی خورده‌های داخلی و خارجیشان بدانند، با تغییر آدمها، استراتژی کلی نظام اسلامی به فضل خدا تغییر نخواهد کرد.

آخوند خاتمی با دجالیت و اشک تمساح ریختن به گوشه‌یی از مصائب مردم در نظام آخوندی اذعان کرده و ضمن هشدار به باندهای حکومتی تلاش کرد علت بحرانها را به بیرون نظام نسبت دهد وی از جمله گفت: بنده در حدود 8روزی که در کرمان بودم و به اکثر شهرهای کرمان رفتم، همه جا گرانی، اشتغال بیداد می‌کرد، شهادت می‌دهم که مسئولان هم دارند کار می‌کنند، اما وقتی هر بشکه نفت بشود 20 دلار، 25 دلار، 30 دلار خوب قلک کم آورده است.

آخوند خاتمی در انتهای صحبتهایش بار دیگر تلاش کرد شکست خامنه‌ای در نمایش انتخابات خبرگان آخوندی و جارو شدن مهره‌های کلیدی‌اش مثل یزدی و مصباح را لاپوشانی کند وی از جمله گفت:
مجلس خبرگان پنجم مجلس خبرگانی کاملاً ولایی است. به صراحت می‌گویم که اگر از چهار دوره گذشته ولایی‌تر نباشند کمتر نیستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30749683-9a97-45bb-8168-27ce8d91f5ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات