728 x 90

انتخابات,

مهر ابطال بر تمام انتخاباتهای قبلی

-

آخوند روحانی و آخوند رفسنجانی
آخوند روحانی و آخوند رفسنجانی
امروز، هم رفسنجانی و هم روحانی، هنگام انداختن رأی خود به صندوق، حرفهای معنادار و نیشداری زدند. رفسنجانی موقع رأی دادن، ضمن التماس و درخواست که: «بیایید رأی بدهید، اگر رأی ندهید از حق خود استفاده نکردید و...»، فرصت را برای حمله به خامنه‌ای از دست نداد و به او و باندش در مورد تقلب هشدار داد و گفت: «بد‌ترین گناه در اخلاقیات اسلامی خیانت در امانت است. اگر طرف ما یک نفر باشد فقط حق یک نفر ضایع شده ولی اگر هشتاد میلیون باشد به‌اندازه خسارت همه این هشتاد میلیون گناه کرده‌ایم و باید جواب بدهیم».

روحانی هم به نوع دیگری به مسألهٴ تقلب اشاره کرد و گفت: «دولت، آرای مردم را امانت بزرگ می‌داند و برای حراست از این امانت همه توان خود را به کار می‌گیرد»؛ و بعد اضافه کرد: «به ملت اطمینان می‌دهم دولت و هیئت‌های اجرایی و نظام تلاش خود را برای انتخابات قانونی به کار خواهند گرفت».

به این ترتیب روحانی در برابر شورای نگهبان که گفته بود: «بجز من هیچ‌کس حق نظارت ندارد»، شاخ و شونه می‌کشد که هیأتهای اجرایی وزارت کشور همه جا هستند و نمی‌گذارند در آرا، که امانت بزرگ است، خیانت صورت بگیرد. نکته جالب این است که می‌گوید «انتخابات قانونی». پس معلوم می‌شود که انتخابات غیرقانونی هم هست و لابد همانی است که در دوره‌های قبلی صورت گرفته است.

صریح‌تر از این را رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت آخوند روحانی، چهارشنبه 5اسفند در تلویزیون رژیم مطرح کرد و ضمن زدن مهر ابطال بر تمام انتخاباتهای قبلی رژیم گفت: «تعرفه‌های این بار طوری درست شده که امکان جعل و تقلب را مطلق ندارد… این بار نمی‌شود یک نفر از گیلان به مازندران برود، یکی به استان دیگر برای رأی دادن».

یعنی که در انتخاباتهای قبلی این کارها صورت می‌گرفته است. رحمانی فضلی سپس خط‌ و نشان کشید و گفت: «در دور‌ه‌های قبلی می‌گفتند هر کس هر کاری کرد، وقتی برنده شد دیگر تمام است! نه این بار این طور نیست، هر کس تخلف کرده باشد ما پیگیری می‌کنیم و...» .

به این ترتیب می‌توان گفت که نمایش امروز و پایان آن، پایان جنگ نیست، تنها پایان یک مرحله و آغاز یک مرحله دیگر از جنگی است که چه بسا شدیدتر و به‌اصطلاح خونین‌تر از مراحل قبلی باشد.

واقعیت این است چون این جنگ، جنگ هژمونی است، تا خارج کردن یک باند توسط باند دیگر، هم‌چنان ادامه خواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ede166b-d7d1-4914-b446-0858a13ea391"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات