728 x 90

تشدید سرکوب ,اخبار اروپا,

سفر رئیس کنفدراسیون سوئیس به تهران رژیم آخوندی را در ادامه سرکوب و صدور تروریسم تشویق می‌کند

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
سفر رئیس کنفدراسیون و وزیر دارایی سوئیس به ایران نه تنها هیچ کمکی به حقوق‌بشر در ایران و صلح در منطقه نمی‌کند بلکه رژیم ضدبشری آخوندی را در ادامه اعدام و شکنجه و سرکوب و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی تشویق می‌کند و علیه مصالح مردم ایران و کشورهای منطقه است. رژیمی که کارنامه سیاهی از شکنجه و اعدام به‌ویژه اعدامهای سیاسی، صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه و کشتار مردم سوریه، عراق، لبنان و یمن را در پرونده خود دارد.
رئیس کنفدراسیون سوئیس در حالی به ایران می‌رود که عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود که ۲۴ فوریه منتشر شد، درباره ایران نوشت: «مقامات به‌شدت به محدود کردن آزادی بیان، تشکل و تجمع ادامه دادند... بازداشت‌شدگان و زندانیان به گزارش در مورد اعمال شکنجه و بدرفتاریهای دیگر، به‌ویژه در تحقیقات اولیه به‌طور عمده و اعتراف گرفتن به‌زور و یا جمع‌آوری شواهد برضد آنها ادامه می‌دهند... دادگاهها به صدور حکم و مقامات به اجرای مجازاتهایی که نقض ممنوعیت شکنجه و سایر مجازات بیرحمانه، غیرانسانی یا تحقیر‌آمیز هستند، ادامه دادند... مقامات هم‌چنان به استفاده اعدام به‌طور گسترده ادامه می‌دهند و اعدامهای متعددی انجام داده‌اند از جمله شامل جوانان خلافکار است که بعضی از اعدامها در ملأعام اجرا شده است... چندین نوجوان خلافکار مطابق قوانین مجازات اسلامی نوجوانان ۲۰۱۳ با محاکمه مجدد به مرگ محکوم شده‌اند».
۲۳۰۰ اعدام از زمان روی کار آمدن روحانی و بیش از ۱۰۰۰ اعدام تنها در سال ۲۰۱۵، بیانگر این حقیقت است که این رژیم و هیچ‌یک از باندهای آن نه می‌توانند و نه می‌خواهند هیچ تغییری در این نظام به وجود آورند.
برنده واقعی قراردادهای تجاری با رژیم آخوندی سپاه پاسداران است که شاهرگهای اقتصادی کشور را در دست دارد و بخش عمده منافع حاصل از چنین معاملاتی بدون تردید در خدمت صدور تروریسم و بنیادگرایی و سرکوب داخلی قرار می‌گیرد. از سوی دیگر فاشیسم دینی حاکم بر ایران در محاصره بحرانهای داخلی و خارجی و در انزوای فزاینده اجتماعی، هیچ آینده‌یی ندارد و در آخرین مرحله حیات خود به‌سر می‌برد و هرگونه سرمایه‌گذاری اقتصادی و سیاسی بر روی آن محکوم به شکست است.

کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۶فوریه ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb301f17-7d03-4177-b22f-0e135dccc7a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات