728 x 90

اخبار سوريه,

شکست تهاجم نظامیان اسد در استان قنیطره سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
نبردها در استان قنیطره و جبهه جنوبی سوریه میان انقلابیون و نظامیان اسد هم‌چنان ادامه دارد. رزمندگان سوری در جریان این نبردها، تلفات سنگینی را به دشمن وارد کردند.

رزمندگان جبهه جنوبی اعلام کردند، تهاجم نظامیان اسد در شهرک حظر در حومه شمال غربی قنیطره را به شکست کشانده و یک توپ و دو خودرو نظامی آنها را منهدم کرده‌اند.

در همین راستا درگیریها میان رزمندگان جبهه جنوبی و نظامیان اسد در منطقه مثلث مرگ در حد فاصل استانهای دمشق و درعا و قنیطره ادامه یافت. منابعی در صحنه گفتند: نظامیان اسد تلفات زیادی متحمل شدند.

به‌دنبال شکست تهاجم نظامیان اسد به این منطقه، هواپیماهای روسیه شهرها و روستاهای استان درعا را به‌شدت بمباران کردند که در اثر آن شماری از شهروندان کشته و زخمی شدند و خسارات زیادی نیز به مساجد و ساختمانها وارد آمد.

از سوی دیگر، کمیته‌های انقلاب در حومه دمشق اعلام کردند 8تن از شبه‌نظامیان رژیم ایران در جریان درگیریهایی اطراف شهر داریا به هلاکت رسیدند و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

نظامیان جنایتکار اسد در یک انتقامجویی وحشیانه، مناطق مسکونی شهر داریا را به‌شدت بمباران کردند که در نتیجه آن، خسارتهای فراوانی به زیرساختها و اموال مردم وارد آمد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f205b5b-7e7a-48e4-9e65-7fa630817db7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات