728 x 90

انتخابات,

حمله رفسنجانی به باند خامنه‌ای: جاهلانه اتهام انگلیسی و نفوذی می‌زنند

-

رفسنجانی - خامنه ای
رفسنجانی - خامنه ای
در ادامه جنگ قدرت برای تصاحب خبرگان و مجلس ارتجاع، رفسنجانی باند خامنه‌ای را مورد حمله قرار داد و گفت: «محافل و کسانی که دستشان از بهانه‌های تخریبی و اهانت خالی است، این روز‌ها از روی درماندگی و ضعف استدلال و منطق، به دور از ادب سیاسی و اخلاق اجتماعی و آداب اسلامی و انسانی، جاهلانه شخصیتهای مبارز، سابقه‌دار و حتی مورد تأیید شورای نگهبان را با انتساب تعابیری هم‌چون انگلیسی و نفوذی یاد می‌کنند».

رفسنجانی روز یکشنبه 2اسفند 94 در دیدار با جمعی از ایادی رژیم در دانشگاهها افزود:
تأسف بیشتر اینجاست که این جریان سخنان خود را از طریق تریبونهای رسمی می‌زنند... امروز هرکس با هر دلیل و توجیهی حضور مردم را کمرنگ کند، به دشمنان انقلاب خدمت کرده است.
رفسنجانی در ادامه حملات خود به باند خامنه‌ای افزود: زشت‌ترین نفوذ برای انسانها، نفوذ شیطان در دل کسانی است که هر گونه کار غیراخلاقی از جمله انگ زدن به رقبای انتخاباتی را با توجه به مطامع دو روزه دنیا، برای اهداف خویش توجیه می‌کنند.
رفسنجانی افزود: آن جماعتی که با همه هزینه‌های تبلیغاتی از رسانه‌ها و روزنامه‌های ملی و بیت‌المال، از مردم شکست خوردند، این روز‌ها می‌خواهند انتقام شکست خود از مردم را با توهین به دولت و شخص رئیس‌جمهور بگیرند.
رفسنجانی بار دیگر به ردّ صلاحیت حسن خمینی توسط شورای نگهبان ارتجاع اعتراض کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d6a3b10-6671-4736-9ca2-0e0f49d675e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات