728 x 90

اخبار سوريه,بنیادگرایی اسلامی,

افشا گری دادستان سابق شهر تدمر در مورد همکاری رژیم اسد و داعش

-

قاضی محمد قاسم ناصر دادستان سابق شهر تدمر سوریه
قاضی محمد قاسم ناصر دادستان سابق شهر تدمر سوریه
قاضی محمد قاسم ناصر دادستان سابق شهر تدمر سوریه جزییاتی از رابطه رژیم اسد و داعش را فاش کرد.

به گزارش تلویزیون الجزیره 26بهمن94 او به‌نقل از رئیس اطلاعات نظامی شهر تدمر سوریه گفت: بشار اسد دستور داده بود که در صورت تهاجم داعش به شهر سریعاً ارتش از شهر عقب‌نشینی کند تا جهان بداند که داعش در سوریه نفوذ کرده و در راه کشتار مسیحیها و علوی هاست.

دادستان سابق شهر تدمر گفت: به‌خاطر مسؤلیتی که داشتم معمولاً با مالک حبیب رئیس اطلاعات نظامی و فرمانده نظامی تدمر ملاقات می‌کردم.. دو هفته قبل از تهاجم داعش به شهر تدمر، سرلشگر مالک حبیب به من اطلاع داد که به دیدار او بروم، در آن زمان شایعاتی بود که داعش در حال آمدن به شهر تدمر است. در رابطه با صحت این گفته از او سؤال کردم، او به من گفت: بشار اسد خواست تا با او ملاقات کند و خواست تا طرح عقب‌نشینی امن و محکمی را داشته باشد تا در زمان تهاجم داعش از شهر تدمر عقب‌نشینی کند.

قاضی محمد قاسم ناصر شایعات رژیم اسد که گفته بود داعش دهها ایرانی را در سن تأتر تدمر اعدام کرده رد کرد و تأکید کرد که عناصر رژیم ایران از شهر عقب‌نشینی کردند و کسانی که اعدام شدند چند سرباز ساده بودند.

بعد از ورود داعش به شهر تدمر خبرگزاریهای جهان خبر دادند که داعش دهها ایرانی را در سن شهر تدمر اعدام کرده، من این را قاطعانه رد می‌کنم.

از دو هفته قبل از تهاجم داعش به شهر تدمر تمامی ایرانیها از شهر عقب‌نشینی کرده بودند همه آنها می‌دانستند که داعش می‌خواهد حمله کند و همگی عقب نشنیی کردند. تمامی کسانی که در سن تدمر کشته شدند سربازان ساده‌ای بودند که رژیم اسد آنها را بدون سلاح رها کرده بود تا داعش آنها را کشتار کند تا بتواند بگوید به این کشتارها نگاه کنید که داعش در شهر تدمر مرتکب می‌شود.

من بشار اسد را به چالش می‌کشم، اگر او می‌تواند تنها اسم یک ایرانی را بیاورد که در سن شهر تدمر به‌دست داعش کشته شده است. این دروغ محض است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de2b6692-957d-45c1-9e2d-1f506228c29d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات