728 x 90

درج تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در روزنامه همشهری

عکس کاندیداتوری خواهر مریم
عکس کاندیداتوری خواهر مریم
در پی انتشار یک آگهی در شمارة 31خردادِ روزنامة همشهری، با درج تصویر خانم رجوی و آرزوی بازگشت پیروزمند رئیس جمهور برگزیده مقاومت به ایران آه و نالة آخوندها درآمد و ازسوی آنها یک ضربه تلقی شد.
بازتاب، متعلق به پاسدار رضایی در یک واکنش دردآلود و هیستیریک نوشت: «روزنامه «همشهری» در یک ناشی‌گری بی‌سابقه، اقدام به درج یک آگهی حساب‌شده خیرمقدم به مریم عضدانلو(رجوی)، نمود.
در این آگهی مشکوک با چاپ تصویر کاندیداتوری او در سال ۵۸ و ذکر عنوان مریم جان، ضمن تبریک موفقیت!های وی، خواستار بازگشت این زن به خانه شده است.
ارگان سرکرده سابق پاسداران از همزمانی این ابتکار هواداران مجاهدین با روز 30خرداد، سالگرد آغاز مقاومت سراسری علیه رژیم آخوندی نیز ابراز غیظ کرده و افزوده است: «درج این آگهی درست در ۳۱ خرداد، تاریخ فرار اعضای گروه مذکور نیز از شیطنت آگهی‌دهنده حکایت دارد. گفته می‌شود این اقدام موفقترین پروژه 5 سال اخیر سازمان مجاهدین خلق ارزیابی می‌شود».
یکی دیگر از منابع خبری آخوندی موسوم به مبارزین نیز آه و ناله آخوندها را منعکس کرده و نوشته است: «در آگهی یادشده آمده است: مریم جان، ای عزیز و دلبندمان، موفقیت تو را در کارهایت تبریک می‌گوییم و منتظر قدم گذاشتن تو به خانه‌مان هستیم. دخترم چشم به راهیم و آرزوی دیدن روی ماهت را داریم. خانواده احمری و همه دوست‌دارانت ـ خرداد1386».
چاپ و توزیع گسترده تصویر خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران از سوی آخوندها به‌شدت خطرناک تلقی می‌‌شود و رژیم ظرفیت تحمل آن را ندارد. چهار سال پیش روزنامه آسیا به خاطر چاپ تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت پس از آزادی در فرانسه، بسته شد و مسئولان آن به‌شدت مورد پیگرد قرار گرفتند. خبرگزاری فرانسه در روز 16تیرسال1382، گزارش داد: یک روزنامه به خاطر انتشار عکس رهبر اپوزیسیون بسته شد . سردبیر و همسرش دستگیر گردیدند. روزنامه آسیا درصفحه اول خود عکسی از مریم رجوی را در حال لبخند نشان می داد که دسته گلی دردستانش داشت و توسط دوستدارانش مورد استقبال قرارمی‌گرفت. هرگونه اشاره به این گروه معمولاً با عنوان ”منافق” صورت می گیرد . سخنگوی وزارتخارجه ایران ازفرانسه خواست ازایجاد «یک الگوی منفی» دربرخورد با این گروه پرهیز کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5dbefbbc-7491-4954-a4e9-624f5f9cb387"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات