728 x 90

حماسه 19 بهمن سال 1360,

بزرگداشت حماسه شهادت اشرف و موسی و یارانشان در ۱۹بهمن ۱۳۶۰ در بلژیک، کانادا، رومانی، دانمارک، نروژ و سوئد

-

بزرگداشت حماسه شهادت اشرف و موسی و یارانشان در 19بهمن 1360
بزرگداشت حماسه شهادت اشرف و موسی و یارانشان در 19بهمن 1360
دولت نوروزی
در سحرگاه 19بهمن سال 60 پرچمداران مقاومت تابلو پرشکوهی از فدا و پاکبازی در راه آزادی مردم ایران خلق کردند.
مجاهدان والامقام سردار شهید خلق موسی خیابانی و سمبل زن انقلابی مجاهد اشرف رجوی در این روز حماسه‌یی باشکوه در تاریخ مقاومت مردم ایران آفریدند که همواره ماندگار و جاودان است.
در بامداد روز دوشنبه 19بهمن سال 60 شهید اشرف رجوی سمبل زن انقلابی مجاهد و سردار بزرگ آزادی موسی خیابانی، همراه با 18تن دیگر از فرماندهای و مجاهدان قهرمانی که در رکابشان بودند، مورد تهاجم و یورش جنایتکارانه و وحشیانه گله‌های پاسداران و مزدوران اجیرشده خمینی که همه منطقه را مورد محاصره خود در آورده بودند، قرار گرفتند.
پاسداران ظلمت خمینی، چون سگان هار با تمام قوا مذبوحانه میکوشیدند تا مجاهدین را به تسلیم وادار کنند، و یا اگر بتوانند کسی از آنانرا زنده دستگیر کنند.
اما اشرف و موسی و یاران پاکبازشان تا آخرین گلوله و تا آخرین دم حیات بر اردوی دشمن تاختند و داغ تسلیم را بر دل مزدوران نهادند.
امروز در حالی سالگرد عاشورای 19بهمن را گرامی می‌داریم که برخلاف نیات شوم و طرحها و توطئه‌های گسترده رژیم‌، مجاهدین و مقاومت ایران از همیشه مستحکم‌تر، شکوفاتر و اثرگذارترند.

دکتر مسعود کاشفی
گرامی باد حماسه سرخ‌فام بهمن، طلوع عاشورای مجاهدین، راهگشای بهاران آزادی...
«آرمیدن»، دروغیست که بر دریا بسته‌اند.
و دریافتیم که زندگی زیباتر است،
وقتی که خون «اشرف» و «موسی»
وثیقه زندگی انسان می‌شود.
در فضای اختناق و استبداد مطلق قرون‌وسطایی سال 60 وقتی که خمینی دجال با قهر ضدانقلابی به سرکوب تمام عیار دست می‌زند و راهی برای انتقاد و اعتراض که سهل است حتی برای نفس کشیدن باقی نمی‌گذارد. در شرایطی که نگاه مبهوت خلق ستمدیده ایران، وحشت‌زده از ضرب و شتم و جنایات گسترده خمینی و ایادیش به پیشتازان و انقلابیونش دوخته شده است. در حقیقت لحظه موعودی فرا رسیده بود که پیشگامان خلق می‌بایستند با فدای حداکثر، بن‌بست شکنی کنند و با مجاهدت انقلابی به وعده خود به خلق و خدا عمل نمایند و دیوار بلند اختناق را فرو بریزند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a3ad672-f99e-4647-a628-436babc5a7c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات