728 x 90

بحران اقتصادى ايران,اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس

روحانی ضمن اعتراف به فساد و رانت و انحصار بر ادامه مسیر زهرخوران تأکید کرد

-

بحران اقتصادی رژیم
بحران اقتصادی رژیم
20بهمن 94- آخوند حسن روحانی در یک حضور نمایشی تحت عنوان بهره‌برداری از 138 پروژه عمرانی به گوشه‌هایی از فساد، رانت و انحصارهای اقتصادی در رژیم آخوندی اعتراف کرد و فساد، رانت و انحصار را بخش دیگری از مشکلات پیش روی اقتصاد کشور خواند و گفت: تا فساد و انحصار وجود داشته باشد پیشرفت واقعی و مطلوب حاصل نخواهد شد. وی بدون اسم بردن از سرپل‌های وارداتی سپاه و نقش بنگاههای غارت و چپاول گفت: باید با تجمیع سیستم گمرکی، احیا و بازگرداندن بانکها از مسیر بنگاه‌داری به ایفای وظایف اصلی‌شان در حوزه بانکداری، تک نرخی کردن ارز و واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی تحرکی جدید در اقتصاد کشور ایجاد کنیم.
 
آخوند روحانی بار دیگر از قرارداد زهرخوران اتمی رژیم به‌عنوان پیروزی بی‌نظیر در تاریخ یاد کرد و با تأکید بر ادامه این مسیر گفت: بعد از برجام هم این طور است، همه روابط ما با جهان بر مبنای برد- برد خواهد بود اگر با همسایگان کار می‌کنیم نمی‌خواهیم کلاه سر کسی بگذاریم آن زمان که کسی می‌گفت می‌خواهم کلاه سر کسی بگذارم گذشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23f2053e-a2bf-4312-a145-d13bf9d3d9de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات