728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

هشدار خامنه ای: شکاف دوقطبی خطرناک میان ملت و نظام

-

خامنه ای
خامنه ای
تهران- خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز دوشنبه 19 بهمن ماه در میان پرسنل نیروی هوایی تحت‌امر خود به صحنه آمد و به باندهای حکومتی نسبت به شکاف دوقطبی خطرناک میان ملت و نظام هشدار داد.
خامنه‌ای در این دیدار با بیان بحرانها و تهدیدهای نظامش ابراز وحشت کرد و از جمله گفت: هدف اساسی جبهه دشمن تغییر درونی نظام جمهوری اسلامی است.
خامنه‌ای با اشاره به این‌که احتمال جنگ سخت بر ضد رژیم، در شرایط کنونی بعید است ولی محال نیست، تأکید کرد: امروز اصلی‌ترین برنامه برای مقابله با نظام، جنگ نرم است تا نظام را از مؤلفه‌های قدرت تهی کنند.
خامنه‌ای حفظ و حراست نظامش را در تداوم رفتارهای سرکوبگرانه و اندیشهٴ بنیادگرایش دانست و افزود: تنها راه جلوگیری از چنین وضع دهشتناکی، حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل و رفتار و جهت گیریها و ضوابط و قوانین است.
 
خامنه‌ای همچنین خیز خود برای جارو کردن باند رفسنجانی را در جریان نمایش انتخابات برملا کرد و از جمله گفت:
ملت با استفاده از حق طبیعی خود، در موعدهای مقرر، به صحنه می‌آید تا تصمیم‌گیری کند چه کسانی از مسئولانی که قبلاً انتخاب کرده، بمانند یا بروند.

خامنه‌ای نسبت به ورشکستگی نمایش انتخابات به مزدوران و نیروهایش هشدار داد و از همه خواست برای بیمه نظام به پای صندوقهای نمایش انتخابات بروند. وی به سران باند رقیب هشدار داد ایجاد شکاف و دوقطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام از اهداف همیشگی جبهه دشمن و آمریکا بوده است.
خامنه‌ای بار دیگر با اشاره به اظهارات رفسنجانی بدون اسم بردن از وی گفت: برخی حرفهای غلط و نامناسب که این روزها مایه تشویش و تردید مردم می‌شود، این حرفها فقط با نگاه سیاسی و به علت دوری از انگیزه‌های خدایی بیان می‌شود اما اکنون قصد ندارم به آنها بپردازم.
خامنه‌ای در بخش دیگری از اظهاراتش با حمله به روحانی و دولتش گفت:
مسائل تبلیغاتی و روزنامه‌یی انتخابات مسئولان کشور را از مسائل مستمر و دنباله‌دار و اساسی غافل نکند.
انتخابات خیلی مهم است، همین‌طور که گفتیم و خواهیم گفت، در نهایت اهمیت است اما انتخابات یک مسأله مقطعی است، مال یک مقطع خاص است، تمام می‌شود این مقطع.
آنچه که باقی می‌ماند مسائل اساسی کشور است که یکی از این مسائل، مسأله اقتصاد کشور است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afb3b91e-e0ba-4c75-8ec9-066202f46c88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات