728 x 90

فقر و بيكارى,

اعتراف سرکرده قرارگاه ضدامام رضا به فقر و اختلاف طبقاتی

-

فقر در ایران
فقر در ایران
آخوند قاسمیان سرکرده قرارگاه ضدامام رضا در مصاحبه با تلویزیون رژیم در برنامه موسوم به ثریا به فقر و تبعیض اعتراف کرد: ”ما ۲۰۰ هزار خانواده مطلقاً فقیر در تهران داریم. همچنین ۱۵ هزار کارتن‌خواب در پایتخت داریم و در کنار آن چندهزار پورشه و برج‌سازی در تهران داریم. حاضرم در همین شهر تهران مسئولان را به خانه‌هایی ببرم که در همانجا بنشینند و زار زار گریه کنند“.

وی افزود: ”اشرافیت و فاصله‌های طبقاتی در بین مسئولان خودمان وارد شده است و این بر پیچیدگی مسأله می‌افزاید. وقتی نمایندگان مجلس از منزلشان از بالاشهر تهران بیرون می‌آیند تا می‌گویند "جامعه ما" باید بدانیم که منظورشان همان بالا شهرهای تهران است“.

آخوند قاسمیان با اشاره به سفر اروپایی آخوند روحانی و قرارداد خرید 118فروند ایرباس از فرانسه گفت: فرض می‌کنیم که خرید یک هواپیمای قاره‌پیما، اقتصادی است و می‌توانیم قسط‌های آن را بدهیم اما باید توجه داشته باشیم که مخاطب این خرید هواپیما چند درصد مردم کشور هستند؟ مخاطب این خرید به دو درصد مردم کشور هم نمی‌رسند! مسئولان بدانند که سفرهای خارجی و دیدار با روسای جمهور کشورهای اروپایی مهمتر از محرومیت‌زدایی در کشورمان نیست“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1aff660f-522b-4193-8466-06508b1c39b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات