728 x 90

اخبار اعتراضي,

چالوس، کاشان، کرج - اعتراض و اعتصاب اصناف و دانشجویان

-

تجمع اعتراضی - آرشیو
تجمع اعتراضی - آرشیو
روز پنجشنبه 8دی سه رشته اعتراض و اعتصاب در اصناف و دانشجویان در جریان بود.
در کاشان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در یک حرکت نمادین اعتراضی در سلف‌سرویس دانشگاه برای وعده صبحانه میز و صندلیهای دانشگاه را کنار گذاشته و همه کف سالن و عده‌یی هم در راهروها نشستند.
حراست دانشگاه در ابتدا قصد برهم زدن این اعتراض و آرام کردن جو را داشت، اما نتوانست و دانشجویان به مدت یک ساعت به اعتراض خود ادامه دادند. این اعتراضها به‌دلیل پذیرش دانشجویان جدید بیش از ظرفیت دانشگاه و انتقال میان ترم از دانشگاههای اطراف شهر کاشان به‌خصوص اصفهان به این دانشگاه است. طی ماه اخیر دانشجویان چند رشته اعتصاب و اعتراض داشته‌اند.

کرج- اعتصاب و اعتراض مغازه‌داران در برج میلاد به‌دلیل اجرایی شدن افزایش اجاره بهاء دست به اعتصاب زدند. اعتصاب این مغازه‌داران هم‌چنان ادامه دارد

اعتصاب در مراکز تجاری شهر چالوس در اعتراض به افزایش مالیات طی هماهنگی میان مغازه‌داران مجتمعهای تجاری در چالوس، شامل مراکز تجاری ملت، پاساژ منطقی، مرکز خرید اطلس پود، مرکز خرید بزرگی، مجتمع میلاد نور، مغازه‌های بلوار موسوم به خمینی و چندین مغازه و پاساژهای دیگر، انجام شد.
بنا‌ به گفته یکی از مغازه‌داران مرکز خرید اطلس پود، میزان 10 درصد به مالیات مراکز خرید اضافه شده است. اصناف چالوس تأکید کردند ما زیر بار این عمل زور سازمان مالیات نخواهیم رفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41b1bec4-f8d1-4628-9811-7edd49a289ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات