728 x 90

تظاهرات عليه آخوند حسن روحانى,

تلویزیون فرانسه۲۴: ایران هم‌چنان یکی از اصلی‌ترین اعدام کنندگان در جهان است

-

تظاهرات نه به روحانی در پاریس 54
تظاهرات نه به روحانی در پاریس 54
تلویزیون فرانس 24:
... بر اساس یک نظرسنجی، به‌طور کلی از هر 10 فرانسوی، 9نفر فکر نمی‌کنند که رژیم ایران به ابتدایی‌ترین اصول حقوق‌بشر احترام می‌گذارد. در یک نظرسنجی که اخیراً به‌عمل آمده، 89 درصد گفتند که رژیم ایران یک رژیم دموکراتیک نیست، 88 درصد گفتند که فکر نمی‌کنند این کشور به اقلیتهای مذهبی اجازه می‌دهد تا آیین مذهبی خود را انجام دهند...

سؤال شد که آیا اولاند باید در ملاقات با روحانی، موضوع حقوق‌بشر را مطرح کند؟ 83 درصد گفتند مطلقاً باید مطرح کند، 16 درصد گفتند نه، و 1 درصد گفتند نمی‌دانیم.
آنچه که جالب است این‌که در موضوع حقوق‌بشر، ... رژیم ایران هم‌چنان یکی از اصلی‌ترین اعدام کنندگان در جهان است.

عفو بین‌الملل در جدیدترین گزارش خود گفته است تنها در 7ماه اول 2015، تقریباً 700نفر در ایران اعدام شدند که اغلب آنها از طریق حلق‌آویز بوده است. این یعنی تقریباً 3نفر در روز، رژیم ایران همچنین یکی از اصلی‌ترین اعدام کنندگان نوجوانان است، یعنی آنهایی که زیر 18سال سن دارند. حدود 160 نوجوان در ایران در صف ایران هستند و در عذابند.

امروز در پاریس اعتراضات تکان‌دهنده‌ای در جریان است. در یکی از آنها، یک زن فعال حقوق‌بشری... در نزدیکی برج ایفل در پاریس، به‌صورت سمبلیک خود را حلق‌آویز کرده است... تا نسبت به مجازات اعدام و نقض حقوق‌بشر در ایران، به روحانی اعتراض کند. آنها می‌خواهند این پیام را برسانند که روحانی احساس کند این‌جا در فرانسه، در کشور خودش است. اعضای شورای ملی مقاومت ایران نیز امروز در این‌جا گرد آمده‌اند.
 پیام اصلی امروز آنها، آنطور که می‌توانید بر روی پلاکاردهای آنها ببینید، علیه اعدامهایی است که در ایران صورت می‌گیرد، علیه نقض آزادی مطبوعات و وجود زندانیان سیاسی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b3f7962-c297-4c11-8fca-ab2e60891f8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات