728 x 90

حمایتهای مردمی,

کرمان، همدان، بیانیه دو تشکل هواداران مجاهدین در محکومیت سفر آخوند روحانی

-

نه به روحانی در پاریس پنجشنبه 8بهمن 94
نه به روحانی در پاریس پنجشنبه 8بهمن 94
جمعی از جوانان هوادار مجاهدین در کرمان در محکومیت سفر روحانی به فرانسه در بیانیه خود از جمله نوشتند:

با عرض سلام و درود بر تمام صلح طلبان و آزاد اندیشان فرانسوی
ما جمعی از جوانان کرمان از خدایمان هست که آسایش و رفاه به زندگی مردم این مرز و بوم راه پیدا کند. ولی مطمئنن روحانی فردی نیست که برای مردم قدمی بردارد اینها افرادی هستند که 35سال خون مردم را در شیشه کردند و حق زندگی را از مردم گرفتند. و فقط برای ماندن در قدرت دست و پا می‌زنند و جز خودشان کسی برایشان مهم نیست. خاتمی کسی است که با دروغ روی کارآمد. با شعار کم کردن مشکلات اقتصادی و آزادی برای زندانیان سیاسی بر مصدر قدرت نشست. ولی اگر توجه کنید اقتصاد کشورمان روز به روز بدتر شد و امید جوانان برای زندگی از بین رفت.
زندانیان سیاسی هم یا اعدام شده یا حکمشان بیشتر شده.
آیا می‌شود به چنین آدمی اعتماد کرد؟
جمعی از جوانان هوادار مجاهدین کرمان ۹۴.۱۱.5

جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار هوادار مجاهدین در همدان نیز در بیانیه خود نوشتند:

با سلام و عرض احترام خدمت مردم محترم و رئیس‌جمهور فرانسه
برای معرفی همین بس که ما جمعی از شهروندان ایرانی هستیم و در کشوری زندگی می‌کنیم که دیکتاتوری مطلقه مذهبی آخوندی بی‌هیچ ملاحظه انسانی همانند داعش با مردم خود رفتار می‌کند.
جناب رئیس‌جمهور
شما خود بهتر می‌دانید که هم‌اکنون چه تعداد از هموطنان عزیزمان به‌دلیل نقض عریان حقوق‌بشر، بیکاری و فقر و هزار دلیلی ناگفته دیگر در کشور شما که مهد آزادی و تمدن است، پناهنده شده‌اند. سفر روحانی به‌عنوان نماینده دیکتاتوری توهین به مردم عزیز فرانسه و ایران است. موشک باران چند ماه پیش رژیم آخوندی را به ساکنان و پناهندگان لیبرتی به‌خاطر بیاورید. ساکنان لیبرتی که همه ما دست یکی یکی‌شان را می‌بوسیم به‌عنوان نمایندگان واقعی مردم ایران بی‌هیچ ادعایی در راه آرمان بلندشان جان می‌دهند.
جناب رئیس‌جمهور از شما خواستاریم که با آخوند روحانی با تسامح رفتار نکنید. با تشکر
جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار هوادار مجاهدین همدان ۹۴.۱۱.5.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6e5e8c8-1e29-472d-ab7c-6deef00f91df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات