728 x 90

حمایتهای مردمی,

تبریز- بیانیه‌های سه تشکل جوانان، مادران و دانشجویان هوادار مجاهدین در محکومیت سفر آخوند روحانی

-

نه به روحانی در پاریس.
نه به روحانی در پاریس.
بیانیه جوانان هوادار مجاهدین تبریز در محکومیت سفر آخوند روحانی به فرانسه
ای برادران و خواهران مجاهد و اشرف‌نشان ساکن فرانسه بیایید برای لغو و تحریم سفر عامل و رئیس‌جمهور حکومت دجال آخوندی به این کارزار بزرگ بپیوندید و دست در دست برادر مسعود و خواهر مریم و مجاهدین خلق ایران سرنگونی هر چه زودتر رژیم ضدبشری آخوندی را محقق کنید..
با این کار یک قدم به برادر مسعود و خواهر مریم که با تمامی قوا و نیرو ((برای تمامی نوجوانان و جوانان و ایرانیهای آزاده که به هر عنوان زیر شکنجه دژخیمان خامنه‌ای هستند و یا در سلولها در حال لحظه شماری برای بوسه با طناب دار هستند.. و تمامی مجاهدین محبوس در لیبرتی که با چنگ و دندان در مقابل تیر و تبرهای خامنه‌ای با سینه‌ای سپر شده در مقابل موشکها ایستاده‌اند و در راه آزادی خلق و میهن ایران هم‌چون شیرمردان و شیرزنانمان علی صارمی. جعفر کاظمی. محمدعلی حاج آقایی و... .. در داخل ایران و دژ های مستحکمی هم‌چون اکبر و مهدیه مددزاده، فائزه رجبی، نسترن عظیمی، حمید دهقان و... ... در شهر اشرف و لیبرتی جان خود را فدا کردند) ) راهنما و پیش برنده این کارزار جهانی و اشرف‌نشانانه در مقابله با حکومت ننگین آخوندی هستند نزدیکتر شده و کمکی کرده باشید.
به امید روز سرنگونی رژیم آخوندی.
جمعی از جوانان هوادار مجاهدین تبریز۹۴.۱۱.5

بیانیه جمعی از دانشجویان هوادار مجاهدین تبریز در محکومیت سفر روحانی به فرانسه ما دانشجویان از دست‌اندرکاران دولت فرانسه خواهشمندیم مانع ورود تمامی کارگزاران رژیم ایران به‌خصوص روحانی این شیاد بزرگ که عامل تمامی ظلم و ستمها و فشارهای وارده به دانشجویان و سایر اقشار جامعه می‌باشد به فرانسه بشوید و سفر او را لغو کنید.
از همه هموطنان ساکن فرانسه می‌خواهیم که با شرکت در تظاهرات نه به روحانی هرچه بیشتر در رسوایی و برملا کردن جنایات تمامی عوامل رژیم به این کارزار جهانی کمک کرده و همراه شوید.
جمعی از دانشجویان هوادار مجاهدین تبریز

بیانیه جمعی از مادران و خانواده‌های زندانیان سیاسی تبریز در محکومیت سفر روحانی به فرانسه
آقای رئیس‌جمهور گرامی فرانسه
ما جمعی از مادران و خانواده‌های زندانیان سیاسی که فرزندانمان و عزیزانمان در زندانهای رژیم ایران زندانی و زیر شکنجه هستند خواستار لغو سفر رئیس‌جمهور رژیم آخوندی به فرانسه و مجازات وی برای تمامی ظلم و ستم هایی که به آزادی خواهان و مبارزان وارد کرده است و کمک به تمامی زندانیان هستیم.
جمعی از مادران و خانواده‌های زندانیان سیاسی تبریز94.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7578c79-64d4-445e-93b8-1dbf96605db9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات