728 x 90

حمایتهای مردمی,

بیانیه محکومیت پذیرفتن آخوند روحانی به فرانسه توسط جمعی از کسبه بازار تهران

-

بازار بزرگ تهران
بازار بزرگ تهران
آخوند روحانی که خود را در خارج از ایران مدره نشان می‌دهد و دولتهای مماشات‌گر برای منافع اقتصادی خودشان با پذیرفتن او می‌خواهند مهر تأیید بر مدره بودن او بزنند باید بدانند که او طی 25سال در سمت دبیر شورای امنیت رژیم خمینی بوده و در سرکوب مردم ایران دست داشته است.
در دوران ریاست‌جمهوری خودش طی دو سال اخیر رکورد‌دار اعدام در جهان بوده و بیش از دوهزار نفر از فرزندان میهن ما را بر جوخه‌های اعدام سپرده و هم‌چنان تعداد زیادی در انتظار اعدام هستند.
رئیس‌جمهوری که دوران ریاستش کشور ما را بزرگترین زندان روزنامه‌نگاران کرده و به سرکوب اپوزیسیون اصلی‌اش یعنی مجاهدین خلق در داخل و خارج کشور پرداخته و پاسداران را برای سرکوب و کشتار مردم سوریه گسیل می‌کند
پذیرفتن حسن روحانی قاتل فرزندان ما و ناقض حقوق مردم ایران، آن هم در کشوری که خود را مهد دموکراسی و حقوق‌بشر و آزادیها می‌داند برای ما غیرقابل قبول است.
نباید نام بزرگ فرانسه را که حامی حقوق‌بشر شناخته شده است را فدای منافع حقیر و زودگذر اقتصادی نمایند، و نباید دست در دست قاتل مردم ایران و منطقه بگذارند.
همچنین بدانند مردم ایران هرگز کسی یا کسانی را که دست در دست قاتلان مردم ایران بگذارد را فراموش نخواهند کرد.
مرگ بر اصل و فرع ولایت فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
جمعی از کسبه بازار تهران
یکم بهمن ماه 94.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/412ee248-b6cf-4d63-a1d7-ded5580a983f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات