728 x 90

حمایتهای مردمی,

تهران -بیانیه انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف در آستانه سفر روحانی به اروپا

-

دانشگاه صنعتی شریف
دانشگاه صنعتی شریف
تهران‎ ‎ - بیانیه انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف در آستانه سفر روحانی به اروپا
به نام خدا
ما دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف از طرف مردم آزاده و رنج‌دیده‌ی ایران این پیام را به گوش رؤسای جمهور فرانسه، ایتالیا و سایر کشورهایی که پذیرای آخوند روحانی خواهند بود، می‌رسانیم:
می‌توانید باز هم چشمهایتان را به روی نقض گسترده‌ی حقوق‌بشر و اعدام 2000 زندانی، سرکوب روزمره‌ی زنان به بهانه حجاب، سرکوب اقلیتهای قومی و مذهبی، سرکوب وحشیانه‌ی تجمعات صنفی معلمان، پرستاران، کارگران و جنگ‌افروزی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های رژیم مرتجع حاکم بر ایران را در منطقه ببندید؛ بله! می‌توانید به بهانه‌ی منافع اقتصادی و تجاری پا بر روی آبروی تاریخ حقوق‌بشری کشورهایتان گذاشته و چشمهایتان را به روی همه‌ی این جنایتها که تنها ظرف دو سال و نیم گذشته و تحت ریاست روحانی در جریان بوده است، ببندید و فرش‌های قرمزتان را زیر پای رئیس‌جمهور فریبکار آخوندها که به هیچ‌وجه نماینده‌ی مردم ایران نیست، بگشایید. اما مطلع باشید که مردم ایران این خوش‌آمدگویی‌ها را به‌شدت محکوم می‌کنند و هر نوع رابطه‌ای با رژیم جنایتکار آخوندها را همدستی آشکار در قتل و کشتار فرزندانشان می‌دانند. پس به جای ادامه‌ی سیاست شکست خورده مماشات -آن هم در شرایطی که رژیم زهرخورده در آستانه‌ی سرنگونی قرار دارد، بیایید یکبار هم که شده به مسئولیت انسانی خود عمل کرده، در سمت مردم و مقاومت پاکبازشان قرار بگیرید تا تروریسم و بنیادگرایی از این دنیا رخت بربندد.

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/612c356d-2b2a-4c69-b572-63b3770c3eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات