728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,انتخابات,

پاسدار شریعتمداری: ساکتین فتنه ۸۸ لیاقت ورود به مجلس را ندارند

-

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری
پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان با حمله به باند رفسنجانی ـ روحانی گفت: ”ساکتین فتنه دو گروه هستند برخی که واقعاً خبر نداشتند چه اتفاقی در حال روی دادن است، ولی برخی از قصد سکوت کردند و این گروه در فتنه شریک هستند و لیاقت ورود به مجلس شورا و مجلس خبرگان را ندارند “.

وی که در قم سخنرانی می‌کرد افزود: ”این افراد پای خود را فراتر گذاشته و حتی مدعی شده‌اند که افرادی که این 37سال مانع رابطه با آمریکا شده‌اند باید پاسخگو باشند. برخی این موضوع را مطرح کردند که حالا که می‌توانیم با آمریکا سر چالش هسته‌یی به توافق رسیده و به سود سرشار و خوبی برسیم چرا درباره ارتباط با آمریکا و دیگر مواقع مذاکره نکنیم “.

پاسدار شریعتمداری با دفاع از رد صلاحیتهای فله‌یی شورای نگهبان ارتجاع گفت: ”امروز شورای نگهبان مورد هجمه افراد نفوذگر قرار گرفته است، برخی از جریانهای تا زمانی که قانون باب میل آنها است عمل می‌کنند و به‌محض این‌که ببینند قانون به ضررشان است موضعگیری می‌کنند “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f8e4f46-ccb9-4789-a00f-799b077aa94d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات