728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,انتخابات,

واکنشهای باند رفسنجانی -روحانی به حذف فله‌ای داوطلبان مجلس ارتجاع

-

بالا گرفتن جنگ قدرت در آستانه نمایش انتخابات
بالا گرفتن جنگ قدرت در آستانه نمایش انتخابات
27دی94- واکنشهای مهره‌ها و رسانه‌های باند رفسنجانی-روحانی به حذف فله‌ای مهره‌های این باند از سوی شورای نگهبان خامنه‌ای با سوز و گداز بود.
 سایت حکومتی24 استان نوشت:
‌استاندار خوزستان با استفاده از ادبیات فتنه 88 و بیان این‌که هیچ‌کس حق مهندسی انتخابات را ندارد، گفت: رد صلاحیت بی‌جهت و غیرمنطقی داوطلبان انتخابات، فرقی با تقلب در صندوق‌های رأی‌گیری ندارد. نه هیاتهای اجرایی و نه هیاتهای نظارت، هیچ‌کدام حق ندارند تعیین کنند چه کسی به مجلس برود؛ نه ما می‌توانیم همه داوطلبان را تأیید کنیم و نه آنها می‌توانند همه را رد صلاحیت کنند.
 
روزنامه حکومتی ابتکار در سرمقاله 27دی خود از جمله نوشت: آمار تأیید صلاحیتها یا کسانی که احراز صلاحیت شده‌اند به نصف یا حتی یک‌سوم نمی‌رسد. این موضوع خبر خوشایندی نیست. اگر در کشوری از هر سه نفر تحصیل کرده دو نفر فاقد صلاحیت باشند باید فاتحه آن کشور و مردمش را خواند.
 
روزنامه حکومتی آرمان گزارش داد: فقط 42درصد کاندیداها تأیید صلاحیت شده‌اند. (27دی)
خبرگزاری حکومتی ایسنا خبر از حذف آخوند مرتضی اشراقی نوه خمینی داد و خبرگزاری سپاه پاسداران لیستی از اعضا فعلی مجلس ارتجاع که برای دور بعد رد صلاحیت شده‌اند انتشار داد که در بین آنان اسامی نفرات باند رفسنجانی-روحانی و ریزشیهای باند خامنه‌ای دیده می‌شود.

اعضای فعلی مجلس ارتجاع که رد صلاحیت شده‌اند عبارتند از:
محمد دامادی از ساری - سیدمحمد بیاتیان از بیجار- حمید رسایی از تهران- محسن صرامی فروشانی از سده (خمینی شهر)
سیدرمضان شجاعی کیاسری از ساری - حامد قادر مرزی نماینده قروه- امید کریمیان از مریوان- غلامعلی جعفرزاده از رشت - محمدجواد نظری مهر از کردکوی - سالار مرادی نماینده سنندج- سیدسعید حیدری طیب از کرمانشاه- نعمت الله منوچهری از پاوه - مجید منصوری از لنجان - صفر نعیمی‌رز از آستارا - سیدهادی حسینی از قائمشهر - کمال الدین پیرموذن از اردبیل

محمدسعید انصاری و جواد سعدون‌زاده از آبادان- شمس الله بهمیی از رامهرمز - فتح الله حسینی از سرپل ذهاب - جواد هروی از قائنات- محمدباقر شریعتی از بهبهان - محمدمهدی پورفاطمی از دشتی و تنگستان- ارسلان فتحی‌پور از کلیبر- علی مطهری از تهران- احمد شوهانی از ایلام- حجت الله درویش پورازایذه و باغ ملک- مهدی موسوی‌نژاد از دشستان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48fb678d-9ba8-49aa-9ccf-2d09d65d2b9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات