728 x 90

همياري سيماى آزادى,حمایتهای مردمی,

کرمانشاه - نامه حمایت از برنامه همیاری سیمای آزادی

-

حمایت از بیستمین همیاری با سیمای آزادی
حمایت از بیستمین همیاری با سیمای آزادی
باسلام خدمت شما و دست‌اندرکاران سیمای آزادی تنها تلویزیون ملی میهنی ایران و با سلام خدمت مهمانان گرامی و عزیزتان،
 بنده سیاووش هستم از کرمانشاه پیام می‌دهم، در مورد بیستمین همیاری سیمای آزادی خواستم چند مطلبی عرض کنم که طرف صحبتم بیشتر به جوانان و کسانی است که ظلم ضحاکان باعث تهی شدن زندگیشان شده و قادر به کمک مالی نیستند چرا که همیاری صرفاً فقط کمک مادی کردن نیست تن ندادن به ظلم آخوندی یک نوع همیاری برای سیمای آزادی تلقی می‌شود، ما جوانان ایرانی حداقل کمکی که می‌توانیم به خودمان بکنیم (چرا می‌گویم کمک به خودمان چون در واقع کمک به سیما کمک به آزادی مردم در زنجیر است) ،خود من به علت عدم توان مالی متأسفانه نمی‌توانم کمک نقدی کنم و این تهی بودن زندگی من و امثال من شرمی است بر دامن حکومت آخوندی.
 در ضمن آخوندهای دزد بدانند که جیب مجاهد خالی باشد مهم نیست مجاهد فکر و آرمانش تهی نباشد. این را هم بگویم که خامنه‌ای کور خوانده من و امثال من خون می‌دهیم به جای پول. و دیر نیست که حق این مردم مظلوم را از حلقوم کثیف‌شان بیرون می‌کشیم با کمک همین کسانی که پول توی جیبیشان ذره ذره جمع می‌کنند، کسانی که پول دوا و دکترشان را به سیما می‌دهند تا این صدای خلق در زنجیر را زنده نگه دارند و تحت هیچ شرایطی نمی‌گذاریم این نور آزادی خاموش بشود، در ضمن به برادران و خواهرانم در زندان لیبرتی درود میفرستم، درود می‌فرستم به عزم و رزم پایان ناپذیرشان، شما با ایستادگی‌تان ادبیات جدیدی در انقلاب تمام دنیا تزریق کردید در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته عده‌یی با دستان خالی و محصورشده آن‌چنان جنگنده باشند که دشمنشان را به زانو درآورند شکی نیست که هر کدام از شما ستونی هستید برای ایران فردا، بچه‌های آینده‌ی ایران از شما باید الگوی ایستادگی و تن ندادن در برابر ظلم را یاد بگیرند. شما حماسه‌سازان زندگی ما هستید و خود من هر وقت در زندگی کم می‌آورم به‌محض این‌که به سختیهای شما فکر می‌کنم بلند می‌شوم و انرژی می‌گیرم.
تفاوت شما با آخوندهای مرتجع این است که شما از زمین لایزرع بهشت می‌سازید و آخوندها از بهشت، خشکندگی و مرگ (اینهم به خامنه‌ای مفلوک بگم که فکر نکنی برادران و خواهرانمان را توسط مزدورانت در زندان لیبرتی در اسارت نگه داشتی، هر کدام از مجاهدین لیبرتی نماینده‌ی هزاران نفر در ایرانند با نمایندگانشان در ایران و سراسر جهان چه میکنی؟ !
شیخک مفلوک به نوچه و مزدورانت بگو اگر جرأت دارند درب لیبرتی را باز نگه دارن تا بهت ثابت بشود مجاهد یعنی چه!
تا ببینی چه خیل سنگینی از هواداران مجاهد خلق به سمت لیبرتی روانه می‌شود. و دور نیست که خورشید آزادی ایران شیر همیشه بیدار برادر مسعود را در میدان آزادی ببینیم و شادی و سرور تمام ایران رو فرا بگیره.
صحبت را کوتاه می‌کنم و در پایان پیامی داشتم به جان جانان شیر بیدار برادر مسعود عزیز الگوی عقیدتی و آرمانی تمام مجاهدین، برادر مسعود، من به‌نمایندگی از جوانان مبارز کرمانشاهی بهت قول می‌دهم لحظه‌ای درنگ نکنیم و در برابر ظلم آخوندها کوتاه نیایم و تا آخرین نفس در رکاب شما بجنگیم و فدایی مسعود و مریم بوده و هستیم و هرکاری از دستم بیاید برای آرمان شما که همان آزادی مردم در زنجیر ایران است انجام بدهم.
بیشتر از این وقت شما را نمی‌گیرم
سلام بر مسعود. سلام بر آزادی. مرگ بر خامنه‌ای. لعنت بر خمینی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7c8118c-3f85-41fd-8007-72a069489e51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات