728 x 90

زندانیان سیاسی,حمایتهای مردمی,

زندان گوهردشت -بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی در حمایت از همیاری با سیمای آزادی

-

حمایت از همیاری با سیمای آزادی از طرف زندانیان سیاسی گوهردشت کرج
حمایت از همیاری با سیمای آزادی از طرف زندانیان سیاسی گوهردشت کرج
زندان گوهردشت - بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی در حمایت از همیاری بیستم سیمای آزادی دیماه ١٣٩٤
هموطنان عزیز؛ رژیم ضدبشری پیوسته کلیه بلندگوهای سنتی مثل منابر و جمعه بازارها و رادیو تلویزیون، ورق پاره‌هایش و ایضا رسانه‌های مدرن از قبیل ماهواره‌ها و فضای مجازی را به‌کار می‌بندد تا صدای مردم و مقاومت ایران را در گلو خفه کند. به قول شاعر انقلابی میهن فرخی یزدی:
شیخ از آن کند اصرار بر خرابی احرار
چون بقای خود بیند در فنای آزادی؛
در چنین شرایطی، تنها صدای مردم ستمدیده، کودکان خیابانی، کارتن خوابها، کارگران، پرستاران، معلمان، اقلیتهای قومی و دینی و سایر اقشار تحت ستم، سیمای آزادی ست. بله این صدای دهها هزار شهید راه آزادی، صدای ما زندانیان دربند سیاهچالهای آخوندهاست. و نباید حتی یک لحظه خاموش شود.
برای روشن ماندن این چراغ پر نور و ادامه کار این رسانه ملی، میهنی و مردمی وظیفه هر ایرانی شرافتمندی است که به‌اندازه وسع خود، سوخت آن را تأمین کند.
کمک به سیمای آزادی، کمک به مادران داغدیده، کودکان یتیم، جوانان بیکار و بی‌آینده، و کمک به ما زندانیان است.
بیاییم دست به دست هم بگذاریم تا به‌هر علتی ولو مشکلات مالی در پخش این رسانه که تنها بلندگوی ما مردم ایران است هیچ وقفه‌ای ایجاد نشود.
بیایید برای هر چه رساتر کردن نفیرمان با کمکهایمان آن را ارتقا دهیم.
ما زندانیان سیاسی با شرمندگی به‌اندازه بضاعت‌مان می‌خواهیم سهم بسیار کوچکی حتی به‌اندازه چند ثانیه در این امر مهم سهیم باشیم.
لذا به‌صورت جمعی قسمتی از جیره غذایی یک‌ماه خود را در اختیار سیمای آزادی می‌گذاریم و به میزان ٢٠٠هزار تومان ناقابل تقدیم حضورتان می‌کنیم.
به امید پیروزی خلق قهرمان ایران
جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر (گوهردشت کرج) دی ماه ١٣٩٤.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c729e0af-1fc2-4d63-8e9b-f5309d917cbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات