728 x 90

حمایتهای مردمی,

حمایت جمعی از دانشجویان کردستان از سیمای آزادی

-

تجمع اعتراضی مردم کردستان - آرشیو
تجمع اعتراضی مردم کردستان - آرشیو
بیانیه حمایت از سیمای آزادی توسط جمعی از دانشجویان هوادار مجاهدین در دانشگاه کردستان
هموطنان عزیز سالهاست که ارتجاع جنایت‌پیشه چنگ بر گلوی مردم میهنمان نهاده و بی‌گمان کشور ما در دوران حاکمیت ولایت فقیه تیره‌ترین روزگار تاریخ پر فراز و نشیب خود را سپری می‌کند و در این میان مقاومتی آمیخته با خون و شرف از همان روز اول تا کنون در برابر این رژیم پلید قد علم کرده که یکی از مهم‌ترین سلاحهای این مقاومت، تلویزیون ملی ایران یعنی سیمای آزادی بوده است که حتی در کوران حوادث و محدودیتهای مقاومت نه تنها چراغ امید خانه ایرانیان بوده بلکه مشعل مبارزه را در سخت‌ترین شرایط همواره فروزان نگه‌داشته است.
و امروز می‌بینیم که بذر فدا و چهار دهه رنج و خون مجاهدین و مقاومت ایران به ثمر نشسته که حاصل آن در سرکشیدن زهر اتمی و شقه شدن نظام و بالا گرفتن جنگهای درونی رژیم، در به گل نشستن ماشین صدور تروریسم و فلج اقتصادی ناشی از تحریمها به خوبی نمایان است. بعد از حاصل شدن این نتایج ملموس و عینی نقش تعیین کننده و ضرورت تداوم سیمای آزادی به‌عنوان رسانه‌یی افشاگر و سلاحی کوبنده و سازش ناپذیر و مردمی و سمت و سو دهنده جنبش مقاومت مردمی، بیش از هر زمان دیگری قابل لمس و درک است. و حمایتهای مالی ما هر چند اندک هم باشد قدم بسیار بزرگی در راه آزادی و خدمت به خلق‌مان است چرا که دغدغه‌ها و موانع مالی را از میان برداشته و مقاومت مردمی ما هم‌چون گذشته تمام انرژی خود را صرف مبارزه علیه این دیکتاتوری خواهد کرد و ما هم سهمی در این راه مقدس خواهیم داشت و در نهایت نتیجه این وام نیکو چند برابر گشته و به خود ما بر می‌گردد که آزادی و سر فرازی ملت ایران فقط نمود عینی آن است. چه زیبا می‌گوید قرآن: "مّن ذا الّذی یقرض اللّه قرضاً حسناً فیضاعفه له أضعافاً کثیرةً واللّه یقبض و یبسط و إلیه ترجعون "درود بر شما هموطنان اشرف‌نشان.
جمعی از دانشجویان هوادار مجاهدین در دانشگاه کردستان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1766f5c4-25b2-4a5d-82e8-cc1fd3de5ce3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات