728 x 90

اخبار اعتراضي,

کرمانشاه - ۶رشته اعتصاب و اعتراض کارگران، دانشجویان و کارمندان

-

سازمان تامین اجتماعی - آرشیو
سازمان تامین اجتماعی - آرشیو
روزهای 12و 13دی 6رشته اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در شهر کرمانشاه جریان داشت:

گروهی از پرسنل اداره ثبت و احوال در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق آذرماه در محوطه این اداره در خیابان بهشتی، تجمع کرده و خواهان گرفتن حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

گروهی از دانشجویان دانشگاه سما در اعتراض به صادر نشدن کارت مجوز شرکت در امتحان به بهانه نپرداختن بدهیهای دانشگاه در محل امور آموزشی این دانشگاه در خیابان رسالت تجمع کردند.

روز شنبه 12دی نیز گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه که به بهانه نپرداختن بدهیهای دانشگاه، اجازه حضور در جلسه امتحان از آنان سلب شده بود در محل دانشگاه تجمع اعتراضی کردند.

گروهی از کارکنان تأمین اجتماعی شعبه شماره 3 کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حق اضافه کاری در محل این شعبه در خیابان موسوم به بنت الهدی تجمع کردند. این تجمع روز 12دی انجام شد.

گروهی از پرسنل اداره آب کرمانشاه برای پرداخت نشدن دو ماه حقوق ماههای آبان و آذر در محل امور اداری آب استان در خیابان موسوم به امامی دست به تجمع اعتراضی زدند.

گروهی از کارگران شرکت آمونیاک در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حق اضافه کاری در محل این شرکت واقع در جاده کرمانشاه - بیستون تجمع کردند. این تجمع روز12دی برگزار شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cac89ad-f893-4f6a-abee-c74328e10fe3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات